Blíží se vánoční svátky a s nimi spojené tradice, radostné oslavy a samozřejmě dárky pro naše nejbližší. Aby byly tyto svátky skutečně klidné, příjemné a bez stresu, je třeba myslet na výběr darů s předstihem. Když máte dárky pro své milované již nachystané, můžete se plně oddat vánoční atmosféře, koledám a rodinným shromážděním, aniž by vás tížilo, co všechno ještě stihnete. Pokud hledáte...
Obchod, e-commerce
Zadavatel: el nino parfum |
22.5.2023 |
Obchod, e-commerce, ČR
Síť internetových parfumérií el nino parfum na jaře roku 2022 oznámila příchod nového generálního ředitele. Tato významná pozice byla svěřena do rukou Jana Birčáka, muže, jenž má s firmou nemalé cíle. Jak se mu v nové funkci dařilo a co vše firmu a zákazníky parfumérie čeká v roce 2023, se můžete dočíst v našem výročním rozhovoru.Pane Birčáku, gratuluji vám k prvnímu roku v el nino parfum a...
Zadavatel: Lucie Štiková |
17.3.2023 |
Obchod, e-commerce, ČR
Dětské šperky jsou kouzelným způsobem, jak vyjádřit lásku a dát dítěti nezapomenutelný dárek. Mohou být něčím, co dítě bude moci nosit celý život a připomínat si tak nezapomenutelné momenty svého dětství. Zde je několik důvodů, proč byste měli zvážit nákup dětských šperků.Významný symbolický významDětské šperky jsou významným symbolickým výrazem lásky, péče a vztahu mezi rodiči a dítětem. Šperky...
Zadavatel: e.vox, spol. s r. o. |
6.3.2023 |
Obchod, e-commerce, ČR
Praha (Pressweb) - 6. 3. 2022: Po únorovém Valentýnovi a květnovém Dni matek je tradiční březnový Mezinárodní den žen třetím nejdůležitějším svátkem, který pro květinářství představuje obratové žně.„Nárůst objednávek je čtyřnásobný oproti běžnému týdnu,“ říká Jiří Hemerle, zakladatel a šéf online květinářství Florea.cz. „Zaměstnavatelé nakupují květiny v ceně od 180 do 750 korun na jednoho...
Zadavatel: Lucie Štiková |
1.3.2023 |
Obchod, e-commerce, ČR
Šperky jsou jedním z nejoblíbenějších doplňků pro ženy i muže po celém světě. Ať už si pořizujete šperky jako investici nebo jen kvůli kráse, je důležité nakupovat s rozvahou a uvědomit si několik klíčových faktorů. V následujícím článku se podíváme na to, jak rozumně nakupovat šperky.Zkuste najít spolehlivého prodejcePři nákupu šperků je důležité najít spolehlivého prodejce, který bude mít...
Zadavatel: e.vox, spol. s r. o. |
9.2.2023 |
Obchod, e-commerce, ČR
Praha (Pressweb) - 9. 2. 2022: Absolutně nejoblíbenější valentýnskou růží je odrůda Red Eagle. Ta ale letos v květinářstvích bude chybět.Jejím celosvětově jediným pěstitelem je nizozemská firma Arend Roses, která je na trhu od roku 1976. Loni v říjnu ale na svém facebooku oznámila, že kvůli vysokým cenám energií přerušuje pěstování s tím, že produkci letos na jaře opět obnoví. „Zatím je to ale...
Zadavatel: Lucie Štiková |
1.1.2023 |
Obchod, e-commerce
Zlaté náramky jsou ozdobou, se kterou vždy zazáříteNáramky obecně patří k nejoblíbenějším druhům šperků. Pravděpodobně je to dáno tím, že se hodí nejen pro ženy, ale samozřejmě také pro muže a dají se sladit prakticky s každým outfitem. A pokud jsou ve zlaté barvě, tak je téměř jisté, že vás ozdobí natolik, že budete zářit.Proč jsou zlaté šperky tak oblíbené?Říká se, že krása je pomíjivá. Ovšem...
Zadavatel: e.vox, spol. s r. o. |
21.11.2022 |
Obchod, e-commerce, ČR
Praha (Pressweb) - 21. 11. 2022: Jde sice o zkratku, ale potvrzenou statistikami. Ženy, které budou mít tento týden svátek, vedou žebříček jmen, jejichž držitelky nejčastěji dostávají kytice. Vyplývá to z obchodních údajů květinového e-shopu Florea.cz.„Kateřina vede žebříček objednávek, ačkoli podle statistik je to až sedmé nejčastější ženské jméno,“ potvrzuje Vratislav Novák, provozní...
Zadavatel: Seokonzult.cz |
30.10.2022 |
Obchod, e-commerce, ČR
Barevná kombinace určuje celkový estetický dojem ze svatby. Právě proto jsou při plánování barvy tak důležité. Ačkoliv by se to mohlo zdát jako maličkost, na volbě barevného schématu závisí spousta podstatných detailů od květin a dekorací přes dort a šaty pro družičky až po popůlnoční šaty pro nevěstu. Nejdůležitější při výběru je samozřejmě vkus nevěsty a ženicha, ale nevyplatí se podceňovat ani...
Zadavatel: Seokonzult.cz |
30.10.2022 |
Obchod, e-commerce, ČR
Cílem prodejců je prodat co nejvíce. Zatímco někteří k tomuto účelu mohou využívat velké množství prostoru, který vytváří celé výstavní systémy, jiní mají jeden tahák (atraktivní zboží), které má za úkol nalákat zákazníka do obchodu. A pak už ho stačí navést k dalšímu a dalšímu zboží. Zákazník je lapen a namísto jedné věci si z obchodu odnáší celou tašku. Když to prodejce umí, může prodat...