Přání k narozeninám na billboard přes RTB? Proč ne!?

Zadavatel: BON Media, s.r.o. | 4.7.2022 | Média, marketing
Autor fotografie:

Digitální reklamní plochy ve veřejném prostoru nabízí volnou ruku kreativitě. Mediální skupina OMG toho šikovně využila pro přání k narozeninám jednomu ze svých klientů. Na konci května využila mediální skupina OMG inzerci na digitálním billboardu umístěném na obchodním domě Kotva pro netradiční „kampaň”. Šlo totiž o blahopřání k narozeninám svému klientovi.

„Využili jsme jedinečné příležitosti, kdy jsme se společně pohybovali u obchodního domu Kotva s naším klientem, jež tou dobou slavil narozeniny. Právě na tomto obchodním domě je digitální plocha připojená do programatické sítě Vision Thing. Proto jsme neváhali a přes DSP Adform jsme okamžitě vykoupili všechny dostupné imprese pro náš banner, na němž bylo přání k narozeninám,” vysvětluje nápad Marek Pohanka, HeadofProgrammatic ze společnosti OMG.

Podle slov Marka Pohanky proběhlo vše bez problémů a přesně podle očekávání. Od spuštění kampaně v Adformu uběhlo kolem 30 vteřin, než se požadovaný banner zobrazil. 

„Našeho klienta to nadchlo a nám to dodalo další zkušenost pro to být odvážnější v kampaních ve veřejném prostoru,” vyzdvihuje Marek Pohanka automatizovaný nákup přes reklamní síť Vision Thing.

Vision Thing provozuje svou reklamní DOOH síť již druhým rokem a kromě stálých digitálních billboardů v Praze nabízí možnost inzerce například v Bratislavě. Kromě toho lze rychle připojit reklamu k pořadatelům nejrůznějších akcí, jako jsou hudební festivaly nebo sportovní události. Nákup reklamního prostoru probíhá programatickou cestou přes dostupná DSP na našem trhu. Inzerent tak může kombinovat online média s out-of-home reklamou zároveň.

„Se skupinou OMG spolupracujeme od samého začátku fungování naší reklamní sítě. Dokonce jsme jako první společně pustili do světa první POOH (programmatic out-of-home) kampaň v České republice. Proto jsme velmi rádi, že Marek Pohanka přišel za námi i s tímto nápadem,” uvádí Richard Němec, CEO společnosti Vision Thing.

O Vision Thing

Platforma Vision Thing umožňuje on-line nákup reklamního prostoru na venkovních a vnitřních digitálních billboardech a obrazovkách. Do programatické reklamní platformy Vision Thing je možné připojit prakticky jakékoliv digitální zobrazovací zařízení s možností on-line připojení a vzdálené správy. Mezi takové se řadí velkoplošné LED obrazovky, mobilní digitální CLV panely, vitríny a kiosky, digitální perimetry a scoreboardy, informační displeje, veřejné TV a jiné formáty DOOH. Pro inzerenty je reklamní síť, která je v provozu od roku 2020, dostupná přes nákupní platformy DSP. Momentálně lze v rámci sítě Vision Thing inzerovat v Praze, Bratislavě a vybraných kulturních a sportovních akcích.

 

Témata: reklama, OOH, RTB, DOOH, novinka

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

BON Media, s.r.o.

Sokolovská 55/81
186 00 Praha 8
Obrázek uživatele BON Media
Komunikačně kreativní agentura s velkými nápady.
BON Media, s.r.o.
Sokolovská 55/81
186 00 Praha 8
Česká republika
info@bonmedia.cz
Tel: +420 731 155 047