Digitální reklamní plochy ve veřejném prostoru nabízí volnou ruku kreativitě. Mediální skupina OMG toho šikovně využila pro přání k narozeninám jednomu ze svých klientů. Na konci května využila mediální skupina OMG inzerci na digitálním billboardu umístěném na obchodním domě Kotva pro netradiční „kampaň”. Šlo totiž o blahopřání k narozeninám svému klientovi.
„Využili jsme jedinečné příležitosti, kdy jsme se společně pohybovali u obchodního domu Kotva s naším klientem, jež tou dobou slavil narozeniny. Právě na tomto obchodním domě je digitální plocha připojená do programatické sítě Vision Thing. Proto jsme neváhali a přes DSP Adform jsme okamžitě vykoupili všechny dostupné imprese pro náš banner, na němž bylo přání k narozeninám,” vysvětluje nápad Marek Pohanka, HeadofProgrammatic ze společnosti OMG.
Podle slov Marka Pohanky proběhlo vše bez problémů a přesně podle očekávání. Od spuštění kampaně v Adformu uběhlo kolem 30 vteřin, než se požadovaný banner zobrazil.
„Našeho klienta to nadchlo a nám to dodalo další zkušenost pro to být odvážnější v kampaních ve veřejném prostoru,” vyzdvihuje Marek Pohanka automatizovaný nákup přes reklamní síť Vision Thing.
Vision Thing provozuje svou reklamní DOOH síť již druhým rokem a kromě stálých digitálních billboardů v Praze nabízí možnost inzerce například v Bratislavě. Kromě toho lze rychle připojit reklamu k pořadatelům nejrůznějších akcí, jako jsou hudební festivaly nebo sportovní události. Nákup reklamního prostoru probíhá programatickou cestou přes dostupná DSP na našem trhu. Inzerent tak může kombinovat online média s out-of-home reklamou zároveň.
„Se skupinou OMG spolupracujeme od samého začátku fungování naší reklamní sítě. Dokonce jsme jako první společně pustili do světa první POOH (programmatic out-of-home) kampaň v České republice. Proto jsme velmi rádi, že Marek Pohanka přišel za námi i s tímto nápadem,” uvádí Richard Němec, CEO společnosti Vision Thing.
O Vision Thing
Platforma Vision Thing umožňuje on-line nákup reklamního prostoru na venkovních a vnitřních digitálních billboardech a obrazovkách. Do programatické reklamní platformy Vision Thing je možné připojit prakticky jakékoliv digitální zobrazovací zařízení s možností on-line připojení a vzdálené správy. Mezi takové se řadí velkoplošné LED obrazovky, mobilní digitální CLV panely, vitríny a kiosky, digitální perimetry a scoreboardy, informační displeje, veřejné TV a jiné formáty DOOH. Pro inzerenty je reklamní síť, která je v provozu od roku 2020, dostupná přes nákupní platformy DSP. Momentálně lze v rámci sítě Vision Thing inzerovat v Praze, Bratislavě a vybraných kulturních a sportovních akcích.