Digitální reklamní plochy ve veřejném prostoru nabízí volnou ruku kreativitě. Mediální skupina OMG toho šikovně využila pro přání k narozeninám jednomu ze svých klientů. Na konci května využila mediální skupina OMG inzerci na digitálním billboardu umístěném na obchodním domě Kotva pro netradiční „kampaň”. Šlo totiž o blahopřání k narozeninám svému klientovi.„Využili jsme jedinečné...
OOH
Zadavatel: BON Media, s.r.o. |
10.6.2021 |
Média, marketing, ČR
Praha (Pressweb) - V těchto dnech probíhá první oficiální programatický nákup pevně instalované digitální outdoorové reklamy (DOOH) v Česku. Reklamu nakupuje agentura Marketup pro klienta XXXLutz v rámci kampaně Black Shopping Week a podpory prodeje zahradního nábytku v obchodních domech XXXLutz. Můžete se s ní setkat na digitálních billboardech umístěných na Obchodním domě Kotva a na...