Praha (Pressweb) - 19. 8. 2013: Facebookovou aplikaci pro online rozhovory nově spouští agentura Crazy Tomato zabývající se mobilním marketingem. „Hlavním cílem je zvýšení počtu fanoušků naší stránky,“ vysvětluje crazy marketér Zdeněk Fekar. Firma plánuje zvát každý měsíc k facebookovému chatu jednu zajímavou osobnost.
Nový seriál agentura spouští pod názvem Crazy Výslech. Prvním zpovídaným, kterému už teď mohou fanoušci pokládat otázky, je Martin Jaroš. Na položené otázky bude odpovídat během dopoledne 27. srpna.
„Každý rozhovor chceme formou soutěže spojit i s nějakou konkrétní značkou, jejíž produkty mohou čtenáři vyhrát,“ dodává Fekar. Partnerem prvního rozhovoru je odborný týdeník MarketingSalesMedia, který věnuje autorovi nejzajímavější otázky roční předplatné časopisu.
Martin Jaroš v současnosti pracuje jako šéf pro značku a komunikaci ve společnosti Qatar Telecom. V českém světě reklamy ho ale rozhodně není třeba představovat – jako viceprezident marketingu v T-Mobile stvořil kampaně s Chuckem Norrisem a sérii s Lukášem Pavláskem a Vojtou Kotkem, Vodafone zase proslavil vánoční reklamou s Petrem Čtvrtníčkem a čivavami.
Martin je také autorem satirické příručky kancelářské krysy Černá Petr – Jak udělat kariéru (vyšla v Computer Pressu v roce 2010) a píše i vlastní blog Vosanajazyku.cz, jehož drzé oživení právě připravuje.
Aplikaci Crazy Výslech navrhl a vyvinul tým agentury Crazy Tomato složený z projektového manažera Michala Komára a developera Martina Mikulky. „Podobný produkt samozřejmě můžeme nabídnout i našim klientům,“ uzavírá šéf marketingu Zdeněk Fekar.
Aplikaci najdete na https://www.facebook.com/crazytomatocom/app_272385129567380
*
Crazy Tomato se zabývá mobilním marketingem, mezi služby, které nabízí, patří SMS a MMS komunikace, cílené SMS a MMS, aplikace pro chytré telefony, mobilní prezentace, reklama na mobilních stránkách. Firma se za dobu své existence stala spolehlivým partnerem desítek firem pro oblast mobilní marketingové komunikace. Na trhu působí od roku 2005.