Praha (Pressweb) - 29. 8. 2013: S rostoucí penetrací mobilních zařízení inzerenti přemýšlejí nad efektivitou svých kampaní. Nejčerstvější výzkum přesvědčivě ukázal, že reklamou, která dokáže zaujmout, jsou rich media.Výzkum „Efekt rich media reklamy“ realizovala firma OMG Research. Testovaly se tři kampaně ve třech reklamních formátech: klasický internetový banner, tiskový inzerát a rich...
agentura Crazy Tomato
Zadavatel: Crazy Tomato, s.r.o. |
19.8.2013 |
Média, marketing, ČR
Praha (Pressweb) - 19. 8. 2013: Facebookovou aplikaci pro online rozhovory nově spouští agentura Crazy Tomato zabývající se mobilním marketingem. „Hlavním cílem je zvýšení počtu fanoušků naší stránky,“ vysvětluje crazy marketér Zdeněk Fekar. Firma plánuje zvát každý měsíc k facebookovému chatu jednu zajímavou osobnost.Nový seriál agentura spouští pod názvem Crazy Výslech. Prvním zpovídaným,...
Zadavatel: Crazy Tomato, s.r.o. |
9.7.2013 |
Obchod, e-commerce, ČR
Praha (Pressweb) - 8. 7. 2013: Maloobchod a služby, FMCG nebo průzkum trhu jsou odvětví, která se asi nikdy úplně neobejdou bez živého kontaktu s lidmi. Jenže získat pozornost zákazníků je čím dál těžší a zpracovávání stohů dotazníků náročné nejenom na čas, ale i finančně. Přitom snaha uspořit náklady je v poslední době jasný příkaz i v marketingu.Crazy Tomato proto přišla na trh s novinkou....
Zadavatel: Crazy Tomato, s.r.o. |
5.6.2013 |
Média, marketing, ČR
Praha (Pressweb) - 6. 5. 2013: V Česku vzniká největší databáze pro SMS a mailový marketing, která je nezávislá na službách mobilních operátorů.Novou databázi zastřešuje agentura Crazy Tomato. „Vzhledem k našim zkušenostem v oboru se na nás obrátilo několik majitelů databází s myšlenkou, abychom zprostředkovávali takovou službu,“ vysvětluje Pavel Mikulka, ředitel firmy....