Praha (Pressweb) - 6. 5. 2013: V Česku vzniká největší databáze pro SMS a mailový marketing, která je nezávislá na službách mobilních operátorů.
Novou databázi zastřešuje agentura Crazy Tomato. „Vzhledem k našim zkušenostem v oboru se na nás obrátilo několik majitelů databází s myšlenkou, abychom zprostředkovávali takovou službu,“ vysvětluje Pavel Mikulka, ředitel firmy. Inzerenti totiž často potřebují cílit nejenom podle sociodemografických parametrů, ale i podle zájmů lidí, což operátoři zatím nenabízejí.
„V současnosti dokážeme doručit komerční sdělení 2,2 milionu lidem prostřednictvím SMS a dalšímu milionu prostřednictvím mailingu,“ říká Jiří Szántó, produktový ředitel Crazy Tomato.
Databáze tak už nyní dokáže zasáhnout víc než polovinu z pěti milionů ekonomicky aktivních obyvatel. „U všech kontaktů je samozřejmě zajištěný souhlas s doručováním obchodních sdělení třetích stran,“ potvrzuje Zdeněk Fekar, marketingový ředitel agentury.
Firma bude s operátory i nadále velmi těsně spolupracovat. „Budeme postupovat velmi odpovědně. Uvědomujeme si, že se jedná o novou službu, kterou mohou příjemci vnímat velmi citlivě,“ vysvětluje ředitel firmy Pavel Mikulka.
„Nový produkt pod pracovním názvem Boulevard nabízí velmi kvalitní cílení v žádaných segmentech, jako jsou finance, pojištění, úspory, slevy a zábava,“ upřesňuje Fekar. Z dosavadních rozesílek vyplývá, že až 95 procent příjemců si SMS zprávu přečte, maily dosahují až 7% CTR.
Zdrojem dat jsou vybraní obchodní partneři včetně velkého mediálního vydavatelství. „Máme v plánu postupně databázi rozšiřovat o nabídku dalších zdrojů,“ dodává šéf marketingu.
Crazy Tomato se zabývá mobilním marketingem, mezi služby, které nabízí, patří SMS a MMS komunikace, cílené SMS a MMS, aplikace pro chytré telefony, mobilní prezentace, reklama na mobilních stránkách. Firma se za dobu své existence stala spolehlivým partnerem desítek firem pro oblast mobilní marketingové komunikace. Na trhu působí od roku 2005.