Praha (Pressweb) - dTest odeslal výzvu třem mobilním operátorům, jejichž klienti se mohli stát obětí podvodného průzkumu, aby zákazníkům vrátili všechny platby, které jim v souvislosti s touto podvodnou službou naúčtovali.
„Podvody tohoto typu jsou zákeřné - oběti totiž často ani nezjistí, že si nějakou službu vůbec objednali a že ji platí. Dokonce ani ten, kdo pravidelně odcházející platby ve svém vyúčtování odhalil, nemá vyhráno; poskytovatel služby má totiž sídlo až v Izraeli,“ vysvětluje Miloš Borovička, právní poradce dTestu. „Vyzvali jsme proto k nápravě přímo české mobilní operátory, protože jsme přesvědčeni, že k řešení situace mají potřebné nástroje.“
„Doufáme, že všichni tři oslovení operátoři na základě naší výzvy projeví vstřícnost ke svým zákazníkům. O dalším vývoji kauzy budeme veřejnost informovat,“ uzavírá Miloš Borovička.
Postižení spotřebitelé mohou kontaktovat spotřebitelskou poradnu dTest na čísle 299 149 009, kde se dozví, jak situaci řešit.
Přesné znění výzvy mobilním operátorům najdete na konci této tiskové zprávy.
Kontakty pro média:
Lukáš Zelený, zeleny@dtest.cz, tel.: +420 734 710 617
Miloš Borovička, borovicka@dtest.cz, tel.: +420 602 519 828