dTest
Poradenská linka časopisu dTest na čísle 299 149 009 je v provozu každý pracovní den od 9 do 17 hodin. Spotřebitelé zde za cenu běžného tarifu volání mohou konzultovat s právními poradci časopisu dTest nejrůznější spotřebitelské problémy, se kterými se na českém trhu setkávají. Od spuštění provozu v roce 2010 využily této možnosti již desetitisíce spotřebitelů - poradenská linka časopisu dTest je tak nejvyhledávanější cestou k řešení spotřebitelských potíží v ČR.
Občanské sdružení spotřebitelů TEST, které bylo založeno v roce 1992, je vydavatelem spotřebitelského časopisu dTest. Na stránkách časopisu jsou publikovány výsledky nezávislých a objektivních testů produktů, varování před nebezpečnými a zdravotně závadnými výrobky, informace o spotřebitelských právech a rady, jak tato práva účinně uplatňovat. Sdružení je součástí mezinárodní organizace International Consumer Research and Testing (ICRT) a evropské spotřebitelské organizace BEUC.
- 1 von 8
- next ›