Praha (Pressweb) - AAAPOPTÁVKA.CZ, provozovatel největšího poptávkového systému v České republice spouští svoji historicky první imageovou kampaň.
„Cílem kampaně je rozšířit povědomí o značce mezi širokou veřejnost a podpořit dominantní postavení na trhu poptávkových systémů,“ uvedl Pavel Matoušek, jednatel společnosti AAAPOPTÁVKA.CZ. Koncept i kreativa kampaně vznikly inhouse v oddělení centrálního marketingu mediální skupiny MAFRA, do níž AAAPOPTÁVKA.CZ od podzimu minulého roku patří. „Kampaň poběží po dobu dvou měsíců a je rozdělena do dvou etap. V první se zaměříme na upoutání pozornosti ke značce prostřednictvím lehce provokativního ‚vizuálu‘ avizujícího konec předražených služeb. Tedy toho, co asi nejvíce trápí většinu populace při nákupu jednotlivých služeb. Ať už z hlediska ceny, nebo kvality. V druhé navážeme vizualizací nabídky konkrétních služeb,“ uvedl Aleš Pýcha, ředitel marketingu mediální skupiny MAFRA. Dále dodal: „Součástí kampaně bylo i vytvoření nového brand claimu ,jistota dobré nabídky‘, který vystihuje vztah značky k trhu poptávajících i dodavatelů služeb.“
Mezi použitými médii bude v obou fázích outdoor, televize, rozhlas, tisk i internet včetně výkonnostní reklamy a sociálních sítí. „Kampaň bude doplněna o product placement v TV a rozhlasových pořadech zabývajících se tematikou služeb, které je možné přes server poptat, a o silné PR,“ dodala Lada Rajtrová, marketingová manažerka společnosti AAAPOPTÁVKA.CZ.