Praha (Pressweb) - Chcete, aby vám plynový kotel nebo karma fungovaly spolehlivě? Samozřejmě, to chce každý, ale bez pravidelné prohlídky odborným technikem to většinou nejde. Znáte ty situace: venku mrzne, a vaše topidlo ne a ne spustit. Nevíte, čím to je, opraváři pak říkáte, že léta pracuje spolehlivě. Pak se dozvíte, že více součástek bylo porouchaných a tak tak fungovaly. Oprava pak nemusí být levná. Nebo je léto, máte pocit, že jste celý ulepený a těšíte se na vlažnou sprchu. Ale průtokový ohřívač nefunguje. Je jisté, že kontrola a servis karma se vyplatí.
Kontrola a servis gamat – objednejte si profesionální služby
Je sice hrozná doba a nikdo vlastně neví, jaké služby fungují, ale kontrola a servis gamat nikdy nepřerušily svoji činnost. Například firma Plynoservis Praha, která zajišťuje opravy plynových spotřebičů v Praze a okolí, funguje nepřetržitě a ve stejném rytmu jako dosud. „Jsme vybaveni respirátory s filtry, takže naši zákazníci se nemusí bát. Ale i my se musíme chránit, protože kdo by pak lidem pomohl,“ říká zástupce firmy. Klienti se tak mohou kdykoli obrátit na službu kontrola a servis mora. Služby zajišťují vyškolení pracovníci a poradí si s opravou téměř všech známých značek, zejména se spotřebiči mora, moratop, karma a gamat.
Kontrolu každý rok a jednou za tři roky revizi
Zajímá vás kontrola a servis mora? Ale jak se vyznat v tom, co je kontrola nebo revize? Výrobci i servisní technici doporučují, abyste si nechali každý rok své plynové zařízení zkontrolovat. Nestojí to mnoho, protože technik spotřebič prohlédne, zjistí, co by bylo dobré vyměnit, a vyčistí těleso karmy nebo kotle od usazených spalin. A určitě se podívejte, kolik usazenin se za rok ve vaší karmě nashromáždilo. A také zjistíte, že spotřebič po vyčištění lépe pracuje a šetří plyn. Termíny revize určuje zákon a vyhláška. Povinné jsou revize vstupní, při uvedení spotřebiče do provozu, dále provozní – každé tři roky, a dále revize při více než půlroční odstávce a generální opravě.