Skladová manipulační technika Desta se používá v České republice od 70. let 20. století a během několik dekád prošla celou řadou významných technických i designových změn. Přestože dnes již tradiční závod Desta neexistuje, vysokozdvižné vozíky české značky nadále jezdí v mnoha továrnách, venkovních prostorách i vnitřních halách malých soukromých firem. Vozíky Desta jsou totiž cenově velmi dostupné a výkonnově jsou často srovnatelné se zahraničními typy.
Generální opravy VZV Desta
Generální opravy umožní vysokozdvižnému vozíku projít celkovou revitalizací. Obvykle je měněno 50 - 80% náhradních dílů, použity jsou nové či repasované díly. Během 1-2 měsíců je proces generální opravy ukončen a z díly vyjíždí použitý vysokozdvižný vozík, který je jako nový.
Firma Rosservis navíc v rámci generálních oprav nabízí dvouletou záruku na tyto vysokozdvižné vozíky. Máte proto jistotu, že kompletní servis byl na vozíku proveden s veškerou péčí a pozorností.
Proč jsou vysokozdvižné vozíky Desta tak oblíbené?
Vysokozdvižné vozíky Desta mají oproti zahraniční konkurenci tu výhodu, že jsou v České republice snadno dostupné náhradní díly a jejich cena je mnohem nižší než u Linde, Jungheinrich, Still a dalších zahraničních značek. Navíc si drobné opravy můžete zajistit sami svépomocí. Případně vám pomůže celorepublikový desta servis firmy Rosservis. Ta působí i na Slovensku, takže i pro majitele manipulační techniky Desta na Slovensku není problém poskytnout servis, náhradní díly či poradenství.
Přídavná zařízení pro vysokozdvižné vozíky
Vozíky Desta jsou nejžádanější v terénních typových řadách o nosnosti 3,5 tuny. Jedná se o řadu Desta DVHM 3522 TXK. Obrovskou výhodou pro zájemce o tuto skladovou techniku je i možnost variabilní stavby stroje. V rámci generální opravy je možné vozík přestavit a upravit pro skladovací i pojízdné podmínky ve vaší firmě. Žádané mohou být i přídavná zařízení pro vysokozdvižné vozíky jako je otočný nosič vidlic, prodloužené vidlice, hydraulická lopata či zvedací plošiny.