OSF Global Services vlévá nový život zákaznickému procesu společnosti Burton Europe

Zadavatel: Marketwired, LP. | 7.7.2015 | Sport, volný čas, zábava

Implementace systému Salesforce dává nový rozměr strategii datové unifikace u předního výrobce snowboardů

QUEBEC, Kanada Společnost OSF Global Services, poskytovatel služeb v oblasti CRM technologií, dnes oznámila, že úspěšně dokončila implementaci systému Salesforce Sales Cloud do stávajícího prostředí pro elektronické obchodování společnosti Burton Europe. Díky tomuto upgradu má společnost Burton, přední výrobce značkových snowboardů, dokonalý přehled o aktivitách zákazníků a může lépe navádět potenciální kupce v rámci online obchodu až ke konečnému rozhodnutí o koupi.

Po úspěšné úvodní spolupráci s OSF nyní společnost Burton Europe zkoumá nové a ještě účinnější způsoby práce s B2C daty. Využívá přitom systému Salesforce, který dokáže vytěžit maximum ze komplexních dat systému SAP a díky integraci komponenty Salesforce Marketing Cloud do prostředí elektronického obchodování společnosti Burton Europe dokáže ještě lépe přizpůsobit své funkce a vytvořit plně unifikovaný zákaznický proces v rámci obchodu i online.

Společnost Burton díky novým, škálovatelným datům o zákaznících, na jejichž základě lze provádět konkrétní akce, výrazně zvýšila svůj konverzní poměr a zlepšila flexibilitu online transakcí, optimalizovala platební proces i platformu pro řízení rizik, která provádí kontroly před schválením zákaznických objednávek a chrání před podvodníky.

„Jako přední světový značkový výrobce poskytuje společnost Burton svým zákazníkům bezproblémový nákupní zážitek, usnadňuje všemi způsoby realizaci transakcí a prostřednictvím různých kanálů dokáže předkládat inteligentní pobídky,“ říká Gerard Szatvanyi, prezident a CEO společnosti OSF Global Services. „Těší nás, že jsme mohli společnosti Burton Europe asistovat při snahách o unifikaci dat a přispět k její růstové strategii unifikovanou implementací systému Salesforce.“

Salesforce, Salesforce Marketing Cloud a další patří mezi obchodní značky společnosti salesforce.com, inc.

O společnosti OSF Global Services
Od roku 2003 se společnost OSF Global Services etablovala jako důvěryhodný konzultant v oblasti cloudových technologií a jako integrátor technologií s odbornými znalostmi v oblastech vývoje cloudových aplikací, integrovaného řešení správy obsahu, hlavních platforem elektronického obchodování a podnikových řešení CRM. Společnost má ústředí v Québecu v Kanadě a své kanceláře otevřela v USA, Spojeném království, Francii, Německu, Brazílii, Itálii, Rumunsku a na Ukrajině. Úspěchy slaví ve více než 17 zemích napříč Severní Amerikou, Evropou a Asií. Společnost OSF nabízí svým zákazníkům celosvětové pokrytí prostřednictvím sítě partnerů se všemi základními certifikacemi. Chcete-li získat více informací o službách a odborných znalostech společnosti, případně chcete-li hovořit s odborníkem na řešení, navštivte prosím webové stránky www.osf-global.com.

Všechny ochranné známky a obchodní názvy zde uvedené jsou majetkem příslušných vlastníků.

Kontakt: 
OSF Global Services
pr@osf-global.com
1-(888)-548-4344

Region: Svět

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

Marketwired, LP.

13818 SW 152nd Street, # 374
33177 Miami, Florida
Kontaktní osoba: Marketwired Client Services
cs@marketwired.com
About MarketwiredMarketwired advances the way the world communicates. Serving more than 11,000 clients worldwide through 20 offices on four continents, Marketwired is a dominant distributor of company news releases and other communications. Marketwired electronically delivers global news and... vice ›
Marketwired
13818 SW 152nd Street, # 374
33177 Miami, Florida
Spojené státy
cs@marketwired.com