Že to zní jako špatný vtip? Lidem, kteří mají z minulosti negativní zkušenosti a postoj k autobazarům určitě ano, ale tentokrát se bavíme o zcela jiném druhu podnikání. Autobazary jako takové prošly ohromnou evolucí a dnes již patří mezi nejspolehlivější obchodní partnery kdykoliv potřebujete auto do služební i osobní.
Velikost autobazaru velice často udává i přístup ke klientům
Není to o tom, že bychom vás, jakkoliv chtěli odrazovat od větších autobazarů a řetězců, ale jedná o zaběhlý stereotyp v mnohem větším počtu druhů podnikání a obchodů, než by se vám na první pohled mohlo zdát. Velké autobazary se pyšní velkou nabídkou vozidel, ale s masovostí přichází i mnohem větší prostor pro chyby, a především často dochází k jakési povýšenosti nad klienty, stejně jako v případě velkých firem či malých rodinných firmiček.
Proto není nikdy od věci vyzkoušet střední a menší autobazary jako například prima-auto.cz, které jsou zlatou střední cestou mezi velikostí výběru a osobním přístupem. Pamatujte si, že pro menšího obchodníka má totiž každý klient cenu zlata a ten spokojený co se vrátí znovu, je doslova k nezaplacení.
Autobazar vyhledávejte i podle hodnocení
Žijeme dnes v mediální době, kdy má klientská zkušenost a reference mnohem větší význam, než tomu bývalo kdykoliv dřív. Jak je to možné? Protože dnes má téměř každý v ruce chytré zařízení, ze kterého má možnost chválit či hanit služby a přístup obchodníků.
Pokud tedy vyhledáváte kvalitní autobazar, tak se nebojte do jisté míry spoléhat i na různé způsoby hodnocení jako jsou reference na mapových portálech, či hodnocení na sociálních sítích. Stále ale dávejte pozor na to, že se svobodou internetu roste i počet zbytečných stížností a perfekcionistů, kteří bez zjevného důvodu dokáží hanit i jinak obstojné podniky.