Praha (Pressweb) - Inovativní vzhled, příjemné uživatelské prostřední, možnost prohlédnout si zboží detailně, to jsou základní atributy, podle kterých se zákazník rozhoduje či zboží v e-shopu koupí, nebo bude hledat u konkurence. Provozovatelé internetových obchodů si musí uvědomit, že jim chybí přímý kontakt se zákazníky. V obyčejných obchodech je to šikovná prodavačka. V internetovém prostředí se musí hledat prostředky jiné. Vše je naštěstí nahraditelné. Na trhu se objevil nový nástroj – inovativní způsob zobrazení zboží - Fotografie 360!
Zákazník má možnost vidět více
Fotografie 360 je nový způsob prezentace zboží, který je určený pro e-shopy. Je ve své podstatě jednoduchým nástrojem, který zpříjemňuje nakupování. Jedná se o nový způsob zobrazení zboží. Předmět je nafocen ze všech jeho stran. Každý produkt je složen z nejméně z 36 fotografií. Díky speciální aplikaci je vytvořen panoramatický pohled. Jeho ovládání je plynulé a zákazník si může regulovat rychlost otáčení produktu a zastavit ho v jakémkoliv úhlu, což je pro něho velice příjemné. Možné je také zvětšení, takže jsou skvěle viditelné všechny detaily. Foto 360 vlastně vzbuzuje dojem, že si zákazník prohlíží zboží přímo – jako je tomu při nákupu v běžných obchodech. Na fotografie je také možné umístit Hotspoty – tedy nejvíce důležitá místa a vložit na ně text či přímý odkaz ke koupi.
Ještě více výhod
Díky tomuto unikátnímu systému se nejen změní tvář e-shopů, ale je to i možnost, jak se „zalíbit“ vyhledavačům. Lidé totiž na daných stránkách tráví více času, čímž se stránky stávají atraktivnější a tak mohou postupně stoupat na přední příčky v seznamech vyhledávání.
Čím více, tím nižší cena
Revoluční fotografie 360 je možné objednat na zbozi360.cz. Nákup zpříjemňuje fakt, že čím více produktů je objednáno, tím nižší je cena za kus.