Praha (Pressweb) - Tuzemská publicistika v současnosti nezažívá dny popsatelné jako zlatý věk. Vlastně ani věk stříbrný. V rámci posledních let se naprostá většina mainstreamových médií přiklonila k bulvárním tónům (pokud už na ně nehrála předtím, jako kupříkladu náš nejprodávanější deník), kdy spíše než na intelektuálně zajímavá témata se soustředí na laciné šokování, nanášení špíny na konkurenci (obzvláště politickou, což v dnešním rozložení politických sil v majetkových strukturách tuzemských mediálních domů není neobvyklou záležitostí) a na více či méně zasloužilé (a zasloužené) tváře českého showbusinessu. A internetová publicistická scéna je jen o málo lepší kopií svého staršího, tištěného sourozence.
Na straně druhé je notně menší, undergroundová scéna, jejíž produkce je však pro běžného čtenáře nezajímavá, a prakticky tedy určená pouze pro vybrané úzké skupiny komunit.
Naštěstí se však, zdá se, blýská na lepší časy. Vznikají nové, nezávislé deníky a online časopisy, jejichž redaktoři nejsou vázaní politickou korektností danou směrnicemi daného média, a proto mohou svobodně komentovat prakticky cokoliv a jakkoliv.
Mezi takové se řadí také TukuTuku, lifestylový blog, jehož redakce si neklade menší cíle, než žurnalistickému žánru „lifestyle“ vrátit jeho původní smysl. Chce se tak věnovat poutavým životním stylům, nápadům a osobnostem, které mohou mnohé čtenáře inspirovat na jejich vlastní cestě životem a k osobnímu rozvoji, uděluje rady, které mohou využít v každodenním boji o kariéru a úspěch, a zároveň nezapomíná na důležitý aspekt – že se čtenáři chtějí bavit.
Čtenáři pak online časopis TukuTuku přijímají navýsost pozitivně – během prvního měsíce existence magazínu strávili na jeho stránkách v součtu více než 150 času. A to je pozitivní zpráva. Pro čtenáře, pro redakci magazínu i pro ty, kteří nad českou publicistickou scénou již málem zlomili hůl.