Praha (Pressweb) - 21. 12. 2012: Investovat do vánoční reklamy se vyplácí. Dokazuje to žebříček nejprodávanějších přípravků internetové lékárny DocSimon.cz.
Stejně jako loni je jedničkou mezi dárky vánoční balení Proenzi 3+ obsahující 180 tablet plus 90 tablet zdarma. „Letos za období listopadu a prosince jeho prodeje vyrostly o téměř čtyřicet dva procent,“ potvrzuje doktor Jan Bureš, šéf online lékárny.
Jediná položka se tak letos mezi padesáti nejprodávanějšími produkty podílí na vánočních tržbách 11,4 %, zatímco loni to bylo jen 8,2 %. „Je to jednoznačně zásluhou masivní reklamy. Produkty s intenzivní kampaní jsou pro nás obchodně důležité. Lidé je znají z reklamy, společně s nimi si ale většinou koupí i další položky,“ dodává šéflékárník.
Tržby všech padesáti položek, které jdou nejvíce na odbyt, přitom meziročně vzrostly jen o málo přes jedno procento.
Dobře si stojí i další produkty z pětice nejprodávanějších přípravků. „Pět nejprodávanějších výrobků letos posílilo tržby o téměř osmadvacet procent,“ potvrzuje doktor Bureš.
Druhým nejžádanějším je letos Pharmaton Geriavit (loni pátý), třetí lidmi nejkupovanější značkou je homeopatický přípravek Oscillococcinum.
::
DocSimon.cz je internetová lékárna působící kromě Česka také na Slovensku, v Německu, Rakousku, Polsku, ale i dalších zemích. Akceptuje platby bankovním převodem, platebními kartami, systémy PayPal, Paysec a Platba 24 nebo hotovostní platby při nákupu na dobírku či vybranými platebními poukázkami při osobním odběru v kamenných lékárnách firmy. DocSimon je internetový obchod ryze české akciové společnosti SimonPharma, působící v oboru farmacie od roku 2001. V roce 2011 firma dosáhla obratu 492 milionů korun. Společnosti byl udělen certifikát kvality managementu ISO 9001 i certifikát enviromentální ochrany ISO 14001.