Praha (Pressweb) - 17. 7. 2013: Zodpovědnost za tvorbu a rozvoj nových produktů v agentuře Crazy Tomato od poloviny července převzal Tomáš Zempliner.
Tomáš naposledy působil jako CEO projektu online hřbitova Memmento.com, který sám založil. Projekt za prvních šest měsíců od ostrého startu v září 2012 navštívilo přes 250 000 unikátních uživatelů a psala o něm i taková média jako The Economist, New York Observer nebo Gizmodo.com.
V minulosti Tomáš Zempliner pracoval jako právník – v centrále mBank měl na starosti komplexní zajištění smluvní dokumentace a komunikaci s dohledem centrální banky, v advokátní kanceláři Pelikán Krofta Kohoutek asistoval řadě fúzí a akvizic obchodních společností.
Nový produkt manažer Crazy Tomato vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy. Mluví plynule anglicky a mezi jeho koníčky patří literatura, historie, cestování a sport.
„Tomáš je důležitá posila pro náš další rozvoj nejenom na tuzemském, ale i zahraničních trzích,“ vysvětluje prezident společnosti Wei-Hai Chu.
*
Crazy Tomato se zabývá mobilním marketingem, mezi služby, které nabízí, patří SMS a MMS komunikace, cílené SMS a MMS, aplikace pro chytré telefony, mobilní prezentace, reklama na mobilních stránkách. Firma se za dobu své existence stala spolehlivým partnerem desítek firem pro oblast mobilní marketingové komunikace. Na trhu působí od roku 2005.