Praha (Pressweb) - „Zákazník dostává do svého mobilu informace o všech významných provozních událostech počínaje plánovanými výlukami a konče mimořádnými haváriemi,“ informoval tiskový mluvčí Pražských vodovodů a kanalizací Tomáš Mrázek. „Zejména v letních měsících zájem o tuto službu roste. Například při návratu z dovolené nebudou lidé překvapení, že v jejich ulici je naplánována výluka v dodávkách pitné vody,“ dodal.
Služba SMS-INFO měla svoji premiéru v roce 2007. Od té doby přesáhl počet odeslaných zpráv osm set tisíc. Za první pololetí letošního roku to bylo přes 16 tisíc zpráv.
Ke službě SMS-INFO je nutná pouze registrace. „Při ní si klient určí, zda si nechá zasílat informace z celé Prahy, vybrané lokality či ulice. Vždy záleží na jeho volbě,“ vysvětlil Mrázek.
Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 840 111 112 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10. Další možností je zaslat sms zprávu s textem VEOLIA na číslo 720 001 112, kdy bude operátor klienta kontaktovat a provede s ním rychlou a pohodlnou registraci služby SMS-INFO.
Jaké informace služba SMS-INFO nabízí:
• významné plánované odstávky vody
• velké havárie vodovodního a kanalizačního potrubí ve Vašem okolí, které by Vás mohly na delší dobu omezit v odběru pitné vody nebo v odkanalizování
• výjimečné provozní události s možným dopadem na zdraví a bezpečnost obyvatel (povodně, intoxikace pitné vody ve veřejném vodovodu apod.)
• aktuální ceny vodného a stočného, provozní dobu zákaznických center a Call center, změny adres nebo telefonních čísel
Klienti také mohou sledovat webové stránky www.pvk.cz, kde jsou informace o výlukách ve speciální sekci. Info o haváriích běží v režimu on-line včetně upřesnění, zda mají vliv na dodávky pitné vody a lokalitě, kde jsou případně umístěny cisterny s náhradním zásobováním. Vše je dostupné i na google mapách.