Praha (Pressweb) - 31. 8. 2014: O národních odlišnostech nevypovídá nic lépe, než sezónně aktuální sortiment deodorantů a sprchových gelů. Maďarští zákazníci za pocit svěžesti utrácejí dvakrát tolik, co Češi a Slováci.
Zatímco „voňavý obsah“ košíku během jednoho nákupu má v průměru hodnotu 61,90 korun v případě Čecha a 64,70 korun v případě Slováka, hodnota Maďarovy objednávky je 116,90 korun.
„Výsledky je nutné brát trochu s rezervou, protože Češi uvažují tak, že mají e-shop ‚za rohem‘ a tak objednávají méně a častěji, zatímco pro zahraniční zákazníky jsme přeci jen ‚trochu z ruky‘ a tak obecně jsou jejich objednávky větší. Ale v případě deodorantů je rozdíl daný i jiným životním stylem,“ vysvětluje Eva Pavlíková, ředitelka internetového obchodu SPINK.cz.
Deodoranty a sprchové gely ovšem nakupují především ženy – v Česku je to 73 procent, na Slovensku 65 procent a v Maďarsku je jejich podíl dokonce 82 procent.
Údaje pocházejí z prodejních dat e-shopu SPINK.cz za posledních dvanáct měsíců a to výhradně za značku AXE.
::
SPINK.cz je e-shop prodávající kompletní sortiment spotřebního zboží. Specializuje se zejména na kávovary, výrobníky limonád, potravinářský a drogistický sortiment. Obchod má více než 100 tisíc spokojených zákazníků v šesti zemích světa, kromě Česka a Slovenska dodává také do Polska, Maďarska, Rakouska a Německa. Firma má na skladě sto tisíc kusů zboží a kromě e-shopu provozuje také tři kamenné prodejny s kompletním sortimentem k přímému nákupu. Provozovatelem značky je společnost Sales Growth Czech, v roce 2012 dosáhla firma obratu 41,5 milionu korun.