Hodnota značky Vespa se zvýšila na 900 milionů eur

Zadavatel: Seokonzult.cz | 30.6.2022 | Auto-moto, logistika
Vespa

Oblíbená vozidla této značky se stala pojmem. Spojují v sobě umění, zábavu, technologie i design. Analýza ukázala, že celková hodnota této značky je skutečně impozantní.

Tohle je stylovka

Milovníci Vespy mají svou komunitu po celém světě. Pomocí sociálních sítí sdílejí zážitky, fotky a užitečné informace. Pořádají srazy, na kterých nesmí chybět koberce pod moto a stylová zavazadla na motorku. Vespa je symbolem italského způsobu života. Jedná se o zcela nadčasovou ikonu s vlastním osobitým stylem. Snad není nikdo, kdo by si k této značce nevypěstoval osobitý vztah. Emocionální propojení se zákazníky je také pro samotné zástupce značky klíčové.

Inspirace pro miliony lidí

Není to jen dopravní prostředek. Na Vespě můžete jet pohodlně v obleku nebo v šatech a budete dokonalí. Jedná se o oblíbené městské vozidlo jižních států, kde je vlastnictví motorky často nejrychlejším způsobem, jak se dostat na požadované místo. Vozidlo se tak stává inspirací pro životní styl mnoha milionů lidí.

Ekonomický ukazatel

Společnost Vespa si nechala zpracovat audit u prestižní firmy Interbrand a výsledek překvapil zřejmě všechny. Zde se jen potvrdilo to, že Vespa je skutečně celosvětový pojem. Závěr auditu hovoří jasně – Vespa jako značka má hodnotu více než 906 milionů eur. V loňském roce přitom tato značka oslavila již 75. výročí svého vzniku. Od roku 1946 z továrny vyjelo více než 19 milionů kusů této kultovní krásy.

Vychází vstříc zákazníkům

V poslední době se značka spojila s Justinem Bieberem, představila novinku Vespa 946 Christian Dior, nebo se objevila ve filmu „Luca“ z produkce Disney Pixar. Koncern, do kterého Vespa patří, je v současné době jedním z největších producentů motocyklů v Evropě. Stále se snaží přicházet s inspirativními novinkami.

Dlouhodobé plány značky míří k inovacím, ale také ke globálním spojením, které povedou značku novou dobou.

Témata: Vespa | Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

Seokonzult.cz

Bruzovská 1840
738 01 Frýdek-Místek
SEO Specialista Tomáš Stýskala již od roku 2009 poskytuje služby optimalizace webových stránek, linkbuildingu a PR.
Tomáš Stýskala
Bruzovská 1840
738 01 Frýdek-Místek
Česká republika
info@seokonzult.cz