Energy drink Fakeer je volbou spotřebitelů 2014

Zadavatel: BON Media, s.r.o. | 29.4.2014 | Potraviny, tabák

Praha (Pressweb) - Od čtvrtka 24. dubna slavíme, přijímáme gratulace a děkujeme všem, koho potkáme. Protože ale není v našich silách poděkovat všem spotřebitelům a fanouškům Fakeera, tak je třeba, aby se poslalo dál, že Fakeer se stává vítězem kategorie energy drinků prestižní akce Volba spotřebitelů 2014 – nejlepší novinka na trhu.

Radost je o to větší, že nejlepší novinku roku volí sami spotřebitelé. Letos vybírali ze 127 výrobků v 41 kategoriích. Dotazování proběhlo na vzorku 4 000 respondentů. Výsledek je kalkulován na základě celkového dojmu, líbivosti obalu a zkušenostní s výrobkem. 

Slavnostním večerem v pražském hotelu Ambassador provázela pohotová Bára Štěpánová, která přímo na pódium byla jmenována obchodním ředitelem Fakeera, Petrem Brychem, čestnou fakeerkou. Ostatní účastníci a hosté byli pozváni na fakeerský bar, který nechyběl v zázemí hotelu. Zde tekl proudem nejen Fakeer, ale také míchané drinky, jejichž základ tvoří právě energy drink Fakeer, např. Fakeermeister, Captain Fakeer anebo Fakeerskaja. 

„Byla to dlouhá a vyčerpávající noc, ale probudit se vedle plakety s oceněním od spotřebitelů je nejvíc. Děkujeme!“ dodává Richard Němec, ředitel společnosti Fakeer.

Témata: energy drink, Fakeer, vítěz, potraviny, nápoje, ocenění, spotřebitelská cena | Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

BON Media, s.r.o.

Sokolovská 55/81
186 00 Praha 8
Obrázek uživatele BON Media
Komunikačně kreativní agentura s velkými nápady.
BON Media, s.r.o.
Sokolovská 55/81
186 00 Praha 8
Česká republika
info@bonmedia.cz
Tel: +420 731 155 047