Praha (Pressweb) - Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by nebyl. Ale být zde hvězdou je opravdové umění. Nová knižní publikace "Buď hvězda" je praktický návod krok za krokem, jak efektivně využívat sociální sítě. Autorem knihy je marketingový expert Jan Procháček a známí čeští influenceři, kteří čtenářům poodkrývají oponu svého úspěchu. Oficiální křest proběhl za účasti ambasadorů hudebníka Mikolase Josefe a stylisty Filipa Vaňka, jejichž příběhy také v knize najdete.
"V prostředí sociálních médií se profesně pohybuji více než 12 let a za tu dobu jsem pro své klienty realizoval mnoho úspěšných kampaní, při kterých jsem měl možnost spolupracovat s celebritami sociálních médií. Právě rostoucí zájem klientů po spojení s úspěšnými influencery byl hlavní inspirací pro sepsání uceleného manuálu, který postupem času přerostl až k sepsání této knihy," přibližuje vznik knihy autor Jan Procháček.
Kniha pokývá všechny tři klíčové oblasti k dosažení úspěchu na sociálních sítích, a to tvorbu obsahu, reklamní podporu i komunikaci s fanoušky a zákazníky. Své si tak zde najdou jak začátečníci, profesionálové i zadavatelé. Paradoxem může být, že publikace k budování úspěchu v on-line světě vychází zatím pouze v tištěné knižní podobě, ale podle autora jde o záměr: "Záměrem bylo psát jednoduše a čtivě jazykem sociálních sítí, jehož znění v tištěné podobě získává další rozměr. Kniha je zároveň stále exklusivní nosič a lépe podporuje kreativitu tak důležitou na sociálních sítích," dodává autor.
Struktura a obsah knihy
Kromě návodů obsahuje zkušenosti šesti známých influencerů ve formě krátkých rozhovorů. Jsou to zpěvák Mikolas Josef, zpěvačka Dara Rolins, Youtuber Martin Malý alias Ati, influencerka Aneta Chovanová alias A.N.D.U.L.A, stylista Filip Vaněk a úspěšný pilot Martin Šonka. Kniha přesahuje do online světa díky praktickým výzvám u prvních pěti kapitol, kde uživatel otestuje své schopností ve tvorbě příspěvků. Nechybí ukázky týdenního a měsíčního kalendáře pro sociální sítě nebo pravidla komunikace na sociálních sítí oceněné v rámci globálních cen Stevie Awards 2017. Čtenář se také dozví, jak poznat a vybrat správného influencera i jaká pravidla nastavit pro spolupráci. Záměrem je dosáhnout jednoduché konzumace informací, jež lze obratem aplikovat v praxi. Edice Influencer má 127 stran, firemní edice Business pak 155 stran. Edice Business obsahuje navíc návod na výběrové řízení dodavatele sociálních sítí a ukázky krizové komunikace. V rámci edice Business získá uživatel navíc slevy na aplikace partnerů Sotrender a IndluencerDB v hodnotě až 10 000 Kč.
Kde knihu získat
Dvě edice: Influencer v ceně 1 500 Kč a Business v ceně 4 900 Kč (vč. DPH).
Knihy lze zakoupit na webu www.budhvezda.cz.
Další informace:
www.budhvezda.cz I https://www.instagram.com/budhvezda/ I www.facebook.com/budhvezda/