Praha (Pressweb) - Pacienti, kteří přijdou do ordinace k lékaři, vždy ocení, když je tam taková organizace, jenž jim umožní lepší orientaci v tom, kdy přijdou na řadu. To zajistí nové čekárnové systémy. V čekárně navodí klidnou atmosféru, takže se pacienti ještě před vyšetřením nemusí stresovat. Pro sestru a lékaře připraví dokonalý přehled o příchozích i jejich požadavcích. Je to něco podobného, jako když přijdete do banky a vyzvednete si z automatu lísteček s pořadovým číslem. Systém v ordinaci však umí daleko více věcí a dokáže lékaři a sestře ušetřit hodně času.
Sestra má hned přehled o pacientech i důvodech návštěvy
A jak se čekárnové systémy obsluhují? Pro pacienta je to velmi jednoduché. V čekárně je umístěna malá skříňka, do které pacient vloží svoji kartu pojišťovny a na dotykovém displeji vyznačí důvod své návštěvy. Lékař si může nastavit až čtyři důvody návštěvy, takže pacient se v nabídce dobře orientuje. Počítač načte údaje z karty i zvolený výběr pacienta, takže sestra má vše co potřebuje a tím rozhodne o jejich pořadí. Fronta v čekárně se jí podle jmen i důvodu návštěvu zobrazuje na počítači v ordinaci. Čekárnové systémy si poradí i s tím, když pacient kartu pojišťovny nemá.
Čekárnové systémy zvyšují komfort obsluhy
Čekárnové systémy dokáží rozpoznat i nově příchozího pacienta a upozornit na něj. Sestra už nemusí stále běhat do čekárny a zjišťovat, kdo přišel a za jakým účelem. Má tak více času lépe připravit podklady pro lékaře nebo obsloužit pacienty, kteří přišli jen za ní. Displej v čekárně navíc umožňuje poskytovat pacientům i informace o dovolené lékaře, změně pracovní doby a další údaje. Je to nové a komfortní komunikační zařízení, které poskytuje výhody sestře, lékaři i pacientům. Zároveň ukazuje, že ordinace je na vysoké profesionální úrovni a takovou lze očekávat i u zdravotní péče.