Hradec Králové (Pressweb) - Sampling je pro mnoho lidí cizím pojmem, ačkoliv se s ním již dříve určitě setkali. Nejedná se o nic jiného, než o rozdávání vzorků, které mají motivovat zákazníka ke koupi produktu nebo k využití služby. Dobrým příkladem jsou zde například potraviny, na které neustále vidíte ochutnávky v supermarketech nebo v obchodních domech. Ochutnávky většinou nabízejí pohledné hostesky, které produkt představí a zároveň jej nabídnou zákazníkovi ke koupi, třeba i za výhodnější cenu.
Proč je sampling tak oblíbený? Má poměrně velkou úspěšnost. I když si lidé nekoupí produkt ihned, pokud se jim zalíbil, pravděpodobně se k němu vrátí. Jestliže není populární, snadno to tímto testem zjistíte a budete moci výrobek stáhnout z oběhu bez velkých nákladů.
Kde všude je možné sampling uplatnit? Jeho velkou výhodou je, že ho můžete vyzkoušet na zcela nové produkty i na ty inovované - například na nové příchutě. Lidé rádi dostávají něco zdarma, takže ochutnávku vám jistě neodmítnou. Více informací o této službě najdete na webových stránkách pronajemlidi.cz.