Praha (Pressweb) - V profesní soutěži Zlatý středník, která hodnotí různé typy firemních médií, se časopis TÜV SÜD Journal společnosti TÜV SÜD Czech umístil na prvním místě v sektoru: Průmysl a strojírenství.
Vyhodnocení 14. ročníku soutěže Zlatý středník proběhlo 28. dubna v Praze. O vítězi rozhodla porota složená z profesionálů v oboru komunikace. Hodnotila jak celkovou úroveň média, tak jeho obsahovou i grafickou podobu.
„Velice si vážíme tohoto ocenění. Hodnocení poroty a pozitivní reakce našich čtenářů nás motivuje pokračovat v naší práci a inovovat naše tvůrčí přístupy, s cílem stát se referenční publikací v oblasti inspekce, certifikace a podpory kvality českých výrobků a služeb na místním trhu i po celém světě“, říká Štefánia Recskyová, PR&Marketing manažerka společnosti TÜV SÜD Czech.
O soutěži Zlatý středník:
Profesní soutěž Zlatý středník se poprvé uskutečnila v roce 2002. Hodnotí firemní periodická i neperiodická média určená k reprezentaci společnosti, prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Dále hodnotí i původní české texty a PR texty otištěné ve firemních tiskovinách či ve veřejných médiích. Další podrobnosti o soutěži jsou uvedeny na www.zlatystrednik.cz. Kompletní přehled přihlášených a oceněných médií naleznete v příloze tiskové zprávy společně se seznamem porotců.