Praha (Pressweb) - Lidé, kteří pověřují tvorbu webových stránek zaměstnancům nebo jinému jednotlivci, riskují, že ne všechny funkce budou vytvořeny náležitě a náležitě implementovány. V tomto procesu musí být činný tým zkušených specialistů. Chcete-li mít kvalitní webové stránky s hezkým a atraktivním designem, který odpovídá veškerým požadavkům programování, je funkční a optimizovatelný – obraťte se na nás.
Ale ještě před tím, než budete vědět, kde si objednáte webovky, musíte se ujistit, zda Vámi vybraná společnost je skutečně schopná dodat Vám kvalitní práci na objednávku. Při prvním seznámení s webovkami tvůrců již můžete získat první dojem o schopnostech a dovednostech této společnosti, a také s jejím portfoliem. Můžete sice zadávat do vyhledávače věty typu „chci si objednat webovky“ nebo „tvorba webových stránek na objednávku“, ale spočítejte si, kolik Vám zabere času najít si tu správnou společnost, vykalkulovat správné a Vám vyhovující ceny. Je to zbytečné – obraťte se ke specialistům, kteří Vám poradí nejlépe a detailně proberou veškeré aspekty Vašeho projektu.
Celková tvorba projektu je rozdělena do následujících fází:
1. Vyplnění formuláře
Rozhodli jste se, že potřebujete webovky a zvolili jste nás pro jejich tvorbu. Po telefonním hovoru s našim specialistou zasíláme Vám na email krátký formulář, ve kterém nám detailně popisujete – tedy vyplňujete do zadaných polí veškeré údaje o tom, jaké chcete stránky a jak si je představujete.
2. Tvorba cenové nabídky
Poté, co jste odeslali vyplněný formulář na naši emailovou adresu, vytvoříme individuální cenovou nabídku s ohledem na všechny Vaše požadavky. Cenová nabídka obsahuje nejen podrobné rozúčtování budoucích prací, ale taktéž obsahuje i nějaké návrhy klíčových stránek, vytvořené podle Vaši představy. Děláme to pro to, abyste viděli, jak Vaše stránky budou vypadat ve finální podobě. Pracovní plán se tvoří na základě kalendáře, a je přílohou cenové nabídky.
3. Uzavření smlouvy a shromažďování podkladů
Pokud naše cenová nabídka je pro Vás vyhovující, uzavíráme s Vámi smlouvu o dílo, vystavujeme konečnou fakturu a po připsání částky na náš účet začínáme pracovat na projektu.
4. Tvorba maketů
V této fázi pracujeme na designu a useability. Na základě Vámi poskytnutých materiálů – fotek, textů, ilustrací, přání - náš designer nakreslí pro Vás návrhy stránek budoucích webovek.
5. Programování a stránkování
Nad procesem vývoje stránek můžete dohlížet na testové platformě v režimu online, kde vidíte, jak z obyčejného obrázku se stávají webovky, plnohodnotný programový produkt. Jakmile stránkování bude ukončeno, náš programátor začne psát kod, ladit CMS, přenášet data (jsou-li dostupné staré webovky) a připojovat data.
6. Naplnění a zprovoznění
Posledním stádiem je naplnění webovek různým obsahem – tzv. contentem, tedy texty, obrázky, apod. \V tomto stádiu také probíhá i vychytávání a eliminace chyb, kontrola kodu a optimalizace stránek tak, aby byly připraveny pro budoucí SEO-optimalizaci a tvorbu PPC kampaní. Poté zavádíme stránky do Internetu.
K používání stránek a administrátorské sekce Vás řádně proškolíme a prokonzultujeme, poskytneme přístupové údaje a vše vysvětlíme. Na veškeré naše práce poskytujeme roční záruku. Zjistíte-li, že Vaše stránky vykazují nějaké chyby nebo projeví-li se tyto chyby později, zdarma Vám je odstraníme. Poskytujeme také správu webových stránek a jejich optimalizaci pro vyhledávače – tzv. SEO-optimalizaci.
Pro objednání webových stránek prosíme použitje kontaktního formuláře nebo domluvte se s MEDIAUNIT.cz telefonicky.
Námi nabízené druhy webových stránek
Na této stránce uvádíme nejen typy wbových stránek, které naše společnost dokáže vytvořit, ale také cenu, která obsahuje design, stránkování, programování, registraci domény, hostingu na 1 rok a základní SEO podporu.
Veškeré námi nabízené balíčky služeb s výjimkou webové stránky obsahují sekci administratoru, který umožňuje spravovat obsah stránek samostatně, a také základní informace o možném prováděném SEO.
1. Promo-stránka
Takové webové stránky jsou vhodné pro provedení reklamní kampáně na Internetu. Nejčastěji se jejich pomoci inzeruje jedna služba, zboží nebo osoba. Výhodami jsou jednoduchý design bez podstránek, provádající texty. Chybí tu však administrátorská sekce.
V cenu stránek lze zahrnout za doplatek i dodatečné moduly typu fotogalerie, objednávací formulář, reference.
Cena od 3000 Kč
2. Vizitka
Cenově přijatelná varianta pro ty, kteří chtějí dát o sobě vědět, což vyhovuje většině klientů, nabízejících určité služby nebo prodávající určité zboží.
Výhodou je individuální design na přání zákazníka. Dostanete katalog stránek, fotogalerie, formulář pro zpětnou vazbu. U tohoto typu stránek je administrátorská sekce. V budoucnu lze přidávat libovolné sekce podle přání Vašich zákazníků nebo podle Vás.
Cena od 3000 Kč
3. Katalog
Tento typ stránek je určen zkušeným a jistým podnikatelům, který pomůže lépe a reprezentativně prodávat zboží či služby, je snadno dohledatelný přes vyhledávače a láká nové klienty na velmi atraktivní design. Skládají se z poměrně složitého designu pomoci flash-animace nebo slide-show. Výslednou prací bude katalog zboží, roztříděného podle druhu či typu, a formulářem online-objednávek, katalogem textových stránek a možností psaní recenzí či jiného feedbacku na zboží, možnost přidávat aktuality společnosti. Sekce administrátoru je tu k dispozici, můžete přidávat i další sekce podle své libovůle.
Cena od 5000
4. Internetový obchod (e-shop)
E-shopy ve světle rostoucího zájmu o nákupy přes internet z pohodlí a tepla domova či kanceláře jsou dnes mocným nástrojem k rozjiždění vlastního podnikání. Jedná se o velice efektivní nástroj online-obchodu, který umožňuje přilákat zákazníky z celého světa.
Při tvorbě těchto stránek se volí vždy individuální design a striktně se dodržují podmínky dané zákazníkem. V případě nejasností nebo technického nesouladu případné komplikace řešíme přímo se zákazníkem. Administrátorská sekce je tu velice důležitá, jelikož umožňuje přidávat neomezené množství zboží s popisem, cenou, fotografiemi. Nechybí ani možnost přidání formuláře pro komentování jednotlivých typů zboží, kontaktního formuláře pro spojení s firmou či zasílání feedbacku, různé možnosti zobrazování obrázků, ilustrací, pop-up okna a mnoho dalšího.
Cena od 12000 Kč
5. Individuální projekt
Tento typ výborně slouží těm, kteří mají svojí vizi a svůj vlastní návrh, nebo částečně rozumí tvorbě webových stránek. Jedná se o zcela individuální design s libovolnou kombinací různých prvků a modelů, zcela adaptivním designem a velmi pružným useability. Nejedná se o tvorbu podle šablony, nýbrž o zcela osobní přístup k tvorbě – použití exkluzivních designových materiálů (fotografie, tvorba prodávajících textů, apod.). V závislosti na tom s klientem domlouváme cenu, vzhledem ke složitosti práce se jedná o individuální cenovou nabídku.
Cena od 3000
Rozpočet většiny projektů se počítá vždy pouze po prvním setkání s klientem, proto Vás vřele vítáme osobně v naší kanceláři, těšíme se na Vaše návrhy zaslané prostřednictvím emailu nebo telefonicky. Najdeme pro Vás nejlepší řešení a nabídneme Vám exkluzivní podmínky.