Praha (Pressweb) - Daniela Schade, Senior Vice President pro obory Sales & Distribution, Revenue Management a Loyalty Central Europe hotelového koncernu Accor S.A., přijala pozvánku Prof. Dr. Stefana Wiedmanna, proděkana oboru Ekonomika & Media. Její přednáška se konala 17. listopadu na Hochschule Fresenius Mnichov.
„Každý pořád mluví o digitalizaci, přitom už všichni digitalní jsme“, vysvětlila Daniela Schade na úvod své přednášky „Cesta je digitalní – co to znamená pro hotelnictví zítřka?“. Už více než 75 procent Němců už vlastní mobilní telefon a Facebook má 1,3 miliardy uživatelů na celém světě. Toto je jenom pár příkladů, které Daniela Schade představila.
Tyto skutečnosti naznačují, že nová preference digitální komunikace má vliv i na branži cestovní. Daniela Schade představila studentům oboru managementu cestovního ruchu, eventů a hotelnictví firmu Accor S.A. a poté přiblížila novou 360 stupňovou strategii hotelového koncernu.
Daniela Schade se zabývala výzvou, která digitalizace pro hotelnictví a celý obor cestovního ruchu přináší. Koneckonců znamená digitalizace pro hotelnictví rostoucí personalizaci, u které je stále více běžné, že zákazník obdrží kompletní škálu služeb i mimo konkrétní cestu. Takzvaný „Customer Journey“ a programy pro vazbu klienta zde jsou klíčovými pojmy.
Studenti využili možnosti položit Daniele Schadeové hodně otázek. Ke konci přednášky došlo i na téma pracovních příležitostí v hotelovém koncernu Accor. Daniela Schade dala pár rad k směru profesního vzdělávání a poukázala na zajímavé obory budoucnosti, které přináší právě digitalizace.