Praha (Pressweb) - Nově vzniklá společnost Zlato a.s., která vychází z dlouholeté, zkušené a prověřené firmy na poli investičních trhů - Fidea a.s., spustila první zlatý portál - tedy alespoň v rámci tuzemské končiny. Její nový web, který je k nalezení pod luxusní doménou www.zlato.cz, se totiž neomezuje na „pouhou“ firemní prezentaci nebo nabídku produktů, jak je tomu u firem v tomto oboru obvyklé, jde o skutečně první komplexní web, věnující se problematice nejpopulárnějšího z kovů - zlata.
Návštěvníci portálu, který vypracovala prestižní digitální agentura SiteOne, se mohou dozvědět nejen početné informace o spoření ve zlatě, investicích do žlutě-lesklého kovu a o všeobecných faktech, které s ním souvisí, ale i pravidelné zpravodajství, které na denní bázi přináší kvantum novinek a komplexních zpráv ze světa ekonomiky, akciových a investičních trhů, společnosti, politiky - a samozřejmě: zlata. To na portálu Zlato.cz hraje vždy hlavní roli.
Součástí webové stránky je pro zájemce o investice do zlata či rovnou spoření ve zlatě (společnost Zlato a.s. nabízí jednoduchý a přitom efektivní spořící program, jehož garantem je slavný český hudebník Felix Slováček) rovnou i e-shop s nabídkou kvalitních zlatých cihel a zlatých slitků od proslulé švýrarské společnosti PAMP, které je možné nakoupit i bez osobního kontaktu pouze přes internet. Ovšem preferujete-li přeci jen osobní kontakt, jistě vás potěší, že společnost Zlato a.s. disponuje pobočkou v Praze a Ostravě.
Portál Zlato.cz je postavený na moderních internetových technologiích, zabezpečený certifikátem SSL proti hackerským útokům a především je postavený v kompletně responzivním režimu, což znamená, že jej v naprostém pohodlí mohou navštěvovat a číst také návštěvníci z mobilních zařízení, aniž by se snižoval jejich návštěvnický zážitek. Nákup zlata ještě nikdy nebyl pohodlnější.