Chyby v internetovém marketingu a strategii webu

Zadavatel: Seokonzult.cz | 23.12.2019 | Média, marketing
internetový marketing

Chyb u internetového marketingu se dopouští každý. Svým způsobem pod tuto problematiku patří i SEO, které je pro internetové stránky nezbytně důležité. Pokud se i vy chcete dozvědět o chybách, které byste neměli dělat, pak je tento článek přímo pro vás. Sami uvidíte, zda se těmto chybám úspěšné vyhýbáte nebo je děláte v daleko větším měřítku. Následujte nás.

Chyby v internetovém marketingu

Živnostníci a podnikatelé dost často ani nevědí, na jaká klíčová slova by je mohli najít jejich potenciální návštěvníci. Často tak střílejí od pasu, místo toho, aby k tomuto procesu využili například nástroje, které mohou použít jak od Google, tak Seznamu. Tyto nástroje vám dokážou sdělit, jaká klíčová slova lidé ve vašem oboru hledají, jejich konkurenci a celkovou hledanost měsíčně. Špatný výběr klíčových slov střílených od pasu je ztrátou času, protože vámi vybraná klíčová slova nemusejí být vůbec zákazníky hledaná. Dávejte si tedy na to maximální pozor.

Dalším problémem je neaktualizovaný web. Lidé si jej vytvoří, ale už se o něj nestarají dále. Slouží jim pro případ, že by jejich web chtěl vidět zákazník, jako vizitku. Žijí ze zákazníků, kteří je naleznou náhodou na různých diskuzích, sociálních sítích nebo jiných portálech. Přitom v momentě, kdy by věnovali pozornost webu, mohla by se návštěvnost výrazně zvednout. Internetové stránky by se měly aktualizovat přinejmenším jednou týdně, ne-li vícekrát, pro lepší zapamatování vyhledávačů. Myslete na tento bod, když si necháte vypracovat internetové stránky od nějaké společnosti.

Nekvalitní zpětné odkazy

Opět problém číslo jedna. Zaměřit se na zpětné odkazy je důležité, ale ne takovou formou, že jich za pár stovek koupím hned několik desítek tisíc. Už z takové nabídky by vám mělo být jasné, že je něco špatně. Zpětné odkazy nebudou s největší pravděpodobností kvalitní. Zaměřte se na kvalitu a obor daného webu. Jakmile je web, kde chcete umístit zpětný odkaz kvalitní, nebojte se za něj zaplatit i tisíce korun, co se týče například PR článku neboli reklamy.

Témata: marketing, internetový marketing, seo | Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

Seokonzult.cz

Bruzovská 1840
738 01 Frýdek-Místek
SEO Specialista Tomáš Stýskala již od roku 2009 poskytuje služby optimalizace webových stránek, linkbuildingu a PR.
Tomáš Stýskala
Bruzovská 1840
738 01 Frýdek-Místek
Česká republika
info@seokonzult.cz