Praha (Pressweb) - Obecně se dá říci, že SEO článek je článek primárně psaný pro vyhledávače. Nicméně tato definice je opravdu velmi obecná. Dobrý SEO článek toho musí mít mnohem víc. Jaké jsou tedy pravidla jeho psaní a základní charakteristiky?
- Pro vyhledávače, ale i pro lidi.
Podstatou SEO článku sice je zejména to, aby byl čitelný pro vyhledávače. Musí však být čitelný i pro lidi! Protože jde přece i o to, aby se na váš článek "klikalo" a případně aby odkazoval na to, na co odkázat chcete! Díky dobře napsanému článku můžete kromě vynikající pozice ve vyhledávačích přivést například svému e-shopu nových klientů.
- Rozumný počet klíčových slov.
Klíčová slova jsou pro SEO článek základem. Musí být však zvoleny rozumně a samozřejmě i v rozumném počtu! Nedávejte do celého článku nespočetně krát klíčové slovo v prvním pádě jednotného čísla. Vyhledávač dokáže text bez smyslu odhalit a může stránky i penalizovat. Používejte tedy různé obměny klíčového slova. Nepřehánějte to ani se zpětnými odkazy. Bohatě postačí dva až tři. Klíčová slova a odkazy orientujte na hlavní kategorie web stránky, která se má dostat na lepší pozice ve vyhledávači.
2 pravidla pro dobrý SEO článek
Zadavatel: Magieprirody.cz |
22.8.2016 |
Obchod, e-commerce
Region:
Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.
Česká republika
E-Mail: marcol@email.cz
Tel: +420 728 463 712