Praha (Pressweb) - Jelikož sami víme, že se důvěra v produkt těžko získává, pokud se produkt přímo nevyzkouší, rozhodli jsme se napsat stručné a hodnotné informace, které byste měli k vytvoření moderních a efektivních webových stránek znát. Zaměřili jsme se na klíčové faktory, mezi které patří výběr správné firmy, výběr vhodné domény, corporate identity, redakční systém a novinky z oblasti webdesignu.
Výběr správné firmy je cestou k úspěchu
Ne nadarmo se říká, že úspěch není náhoda a v internetovém světě to platí dvojnásob. Proto se vyplatí nepodceňovat výběr správné firmy, která vám pomůže s vytvořením kvalitní webové prezentace a postará se o efektivní propagaci. Jak při výběru vhodného zhotovitele webových stránek či e-shopu postupovat? Ze všeho nejdříve si ujasněte, co od webové prezentace očekáváte. V dnešní době slouží internetové stránky k prezentaci firmy, propagaci výrobků a služeb či přímo k jejich prodeji. Investice do statických (neměnných) stránek se nevyplatí, jelikož s webem nelze dále pracovat, rozvíjet ho, aplikovat na něj optimalizaci apod. Z toho důvodů volí stále více firem i jednotlivých podnikatelů webové stránky s redakčním systémem, kdy si mohou web spravovat sami nebo si zaplatit profesionální správu.
Student versus firma
Webové stránky či e-shop je schopen vytvořit student věnující se informačním technologiím, což je pro mnohé zajímavým řešením, jelikož cena bývá ve srovnání s firmou podstatně nižší. Na druhou stranu je třeba vzít v potaz všechny rizikové faktory. Patří mezi ně například:
- vyhotovení webové prezentace bez vystavení faktury, potvrzení
- absence záruk (práci nelze reklamovat, nárokovat si opravy apod.)
- student může kdykoliv zrušit spolupráci bez náhrad, dokončení
- zcela chybí zákaznická podpora (omezené časové možnosti)
- systém obvykle není aktualizován, inovován
- student nemůže nebo nedokáže nabídnout doplňující služby
Investice do webové prezentace vyhotovené firmou bývá vyšší, ale vložená investice se vyplatí. Firma vám poskytne záruky, vždy bude k dispozici kompetentní osoba, která vám pomůže s řešením problému a v nabídce firmy je obvykle i celá řada doplňkových služeb. Zde jsme pro vás připravili přehled hlavních výhod námi vytvořených webových stránek:
- poutavé moderní grafické provedení a snadná orientace uživatele na webu
- umístění na vlastní doméně 2. řádu, umístění na výkonných serverech
- dostupnost více než 99,9 %
- následná péče, příjemná zákaznická podpora
- neustálý vývoj systému
- výhodné akce pro klienty
- spuštění na redakčním systému, možnost aktualizací 24/7
- neomezený počet stránek prezentace
- snadno pochopitelná správa webu
- vizuální editace obsahu stránek
- optimalizace pro vyhledávače
- a další
Reference firmy
Významnou roli hrají rovněž reference dané firmy. Každá firma zaměřující se na tvorbu webových stránek a webdesign by měla mít k dispozici vlastní stránky. Zpracování oficiálních stránek firmy vám může v mnohem napovědět, stejně jako její reference. Pokud je firma úspěšná a nemá o klienty nouzi, obvykle svou nejlepší práci na svém webu prezentuje. Všimněte si, kolik referencí má firma k dispozici, o jaký typ klientů se jedná. Svou pozornost zaměřte také na to, zda-li vám vyhovuje osobitý styl firmy. Proklikejte se stránkami klientů, všimněte si grafických prvků, použitých nástrojů i obsahové části stránek.
POZOR: Texty na webové stránky jsou doplňující služba a ne všichni klienti si tuto službu objednají. Následkem toho jsou některé stránky neúplné, obsahově chudé nebo nejsou texty napsány gramaticky správně a chybí vhodná klíčová slova pro optimalizace webu.
Hodnocení od zákazníků
Profesionální firmy, které dělají svou práci s maximálním nasazením, poskytují nadstandardní služby a nebojí se případné objektivní kritiky, umísťují na své oficiálních stránky také hodnocení zákazníků. Díky tomuto hodnocení si můžete udělat reálnou představu o poskytovaných produktech, službách, cenách i celkové spolupráci. Mezi novinky patří také responzivní design.