Jednou z nejnepříjemnějších věcí na podnikání, je víceméně v každém jejím oboru především hlídání financí a kompletní evidence účetnictví. V realitách je to složitější ještě o to, že jako majitelé nemovitosti rozpovídáte kupříkladu za aktuálnost smluv. To vše, může v součtu dělat spoustu práce navíc, a potencionálních potíží.
Existují ale služby, jako například správa nemovitostí, které vám mohou i s těmito věci výrazně pomoci. Jednou z firem, které vám tyto služby nabídnou je i naše realitní kancelář, která se specializuje na trh v Praze a jejím okolí.
Kompletní účetnictví i daňové výměry
Pokud vložíte vaše podnikání do našich rukou, tak mimo celé řady dalších služeb získáte i podporu v účetnictví a daních. Na celém světě snad neexistuje podnikatel, který by měl rád podávání a úpravu daní. Toto nepříjemné období díky týmu zkušených účetních a ekonomů, dokáže obstarat naše kancelář happyhouserentals.com bez jakýchkoliv obtíží.
Vedle toho ale dokážeme pomoci i s dalšími problémy. Konkrétně hlídání aktuálnosti smluv, je jednou z těch věcí, které jsou dost často největším problémem. Všeobecně se totiž mohou některé náležitosti smluv měnit i několikrát ročně. A vy jakožto majitelé nemovitosti, máte povinnost tyto změny reflektovat. S tím, vám ale pomůžeme my.
Evidence účetnictví i smluv podle zákona
Další nepříjemností je povinnost, kterou vám uděluje zákon. I když činžovní dům Praha nabídne v každé ulici, tak se vám časem i tak nahromadí spousta smluv a dokumentů. Všechny musíte evidovat po dobu minimálně pěti let, kdyby přišla detailní kontrola z úřadů. Tuto evidenci ale zařídíme kompletně za vás. A to od jejího kompletního zřízení a uložení, až po její dlouhodobou evidenci. A to i v případě, kdy u nás již ukončíte správu. Vše zůstane uloženo přesně tak, jak zákon ukládá.