Praha (Pressweb) - Darování novoročenky je projevem úcty. Je pravdou, že darování novoročenek mezi běžnými lidmi tak trochu vymizelo, ale současně nabylo na významu mezi firmami, které právě darováním tohoto „zdánlivě nevýznamného“ kousku papíru mohou utužit vztahy se svými dodavateli i zákazníky. Co by měla novoročenka obsahovat a jak by měla vypadat?
Design musí napovědět
Důležité je, aby na první pohled bylo vidět, že se jedná o přání od dané firmy či osoby. Možné je toho docílit dvěma způsoby: nechat si vytvořit vlastní návrh, který se ponese v duchu základního designu firmy. Druhům způsobem je, vsadit na klasické vánoční motivy a přidat logo a výrazný podpis. Vždy je třeba myslet na to, aby přání mělo originální zpracování a bylo jasně vidět od koho je.
Elektronicky nebo běžnou poštou?
Velmi záleží na tom, jakým způsobem jsou novoročenky posílány. Většina lidí zlenivěla a posílá přání pouze skrze elektronickou poštu. Tento způsob je rychlý a levnější, ovšem ztrácí kouzlo individuality. Jestli mají novoročenky 2015 zaujmout, je vhodnější je alespoň těm významnějším partnerům či přátelům poslat klasickou poštou.
Existuje snadná pomoc
Přání se sice posílají až v období adventu, ale jejich objednávka by měla být řešena již nyní. Je třeba vybrat dokonalý design, vymyslet text, připravit seznam příjemců atd., což spolkne poměrně dost času. Výběr a celý proces výroby novoročenek velmi ulehčuje společnosti Kyoprint. Nabízí výběr z mnoha stovek hotových šablon pro novoročenky. Současně nabízí i možnost zhotovení individuálních návrhů. Vytvořit originální novoroční přání je tak díky Kyoprint snadné a rychlé. Společnost nabízí vyhotovení elektronických i klasických tištěných PF 2015 pro firemní i soukromé účely. Potěší, že při objednávce tištěných novoročenek je kvalitní dopisní obálka započítána v ceně.