Praha (Pressweb) - V takové situaci jste se určitě už ocitli. Máte horečku, hlavu jako balon a přijdete do čekárny, kde je plno lidí. Nemáte vůbec chuť ani sílu přemýšlet, jak se máte ohlásit u lékaře, u kterého jste poprvé. U dveří do ordinace se tlačí skupinka lidí s různými požadavky. Lze to nějak vylepšit? Ano. Čekárnové systémy jsou to správné řešení. Do přístroje s displejem, který je v čekárně umístěn na dobře viditelném místě, vložíte svoji kartičku pojištěnce a kliknete na účel návštěvy. Systém načte potřebná data a všechny informace se objeví na počítači u sestry v ordinaci. Pak už jen čekáte, až vás sestra zavolá.
Čekárnové systémy zvyšují komfort v ordinacích
Čekárnové systémy jsou opravdu průlomem v systému obsluhy ve zdravotnických zařízeních. Přestože banky, pojišťovny, pošty a státní úřady přešly už před několika lety na moderní systémy, které zvyšují komfort návštěvníků a zbavují je stresu ze soupeření o výhodné pořadí, zdravotnictví jakoby si libovalo ve starých pořádcích. Lidé přitom do ordinací přicházejí většinou nemocní a oslabení. Čekárnové systémy tyto nevýhody pro pacienty zcela odstraní. Moderní technologii si pochvalují také sestry a lékaři. Umožňuje jim lépe organizovat osazenstvo v čekárně.
Už žádný stres z přeplněné či prázdné čekárny u lékaře
Čekárnové systémy zajistí pro obsluhující personál dokonalý přehled o příchozích v čekárně a účelu jejich návštěvy. Systém snadno oddělí pacienty od jiných návštěv, například prodejců léčiv, opravářů či poštovních doručovatelů. Sestra si na počítači vytvoří vlastní virtuální frontu, to znamená, že si seřadí pacienty podle důležitosti zákroku. Místo běhání do čekárny a dohadování s pacienty, si v klidu připraví zdravotní karty a další podklady pro vyšetření u lékaře. Nový systém je výhodný nejen u přeplněné čekárny, ale také u ordinací, kde nikdo není a pacient se ostýchá, za má na dveře lékaře zaklepat.