Praha (Pressweb) - Klepání na dveře ordinace, dohadování, kdo přišel dříve či komplikace při návštěvách pacientů bez karty pojištěnce? To všechno zmizí jako mávnutím kouzelným proutkem, když se rozhodnete pro čekárnové mini systémy. A navíc se zlepší organizace práce přímo v ordinaci s přípravou podkladů pro lékaře či při podávání injekcí. Sestra bude mít dokonalý přehled, kdo přišel a za kým, zda na vyšetření k lékaři či jen na odběr krve. Také se ulehčí pacientům, kteří si už nebudou muset hlídat, kdo je poslední a zda na ně lékař nezapomněl. Nový systém díky modernímu vzhledu a nové technologii zvýší prestiž ordinace.
Systémy pro čekárny se snadno ovládají
A jak fungují systémy pro čekárny? Je to podobné jako v bance nebo na poště. Pacient přistoupí k zařízení s displejem v čekárně, přiloží kartu pojištěnce, z níž se do elektronického systému přenese jeho číslo, a vyznačí účel návštěvy. To znamená, že buď jde jen za sestrou, nebo k vyšetření k lékaři. Čekárnové mini systémy si poradí i s tím, když do ordinace přijde někdo jiný pro léky svého příbuzného, nebo pacient bez karty pojištěnce, pošťačka či policie. Sestra si podle účelu návštěvy a konkrétních pacientů udělá vlastní pořadí, aby na řadu přišel ten, kdo to nejvíc potřebuje.
Systém zvyšuje produktivity a zkracuje dobu čekání
Systémy pro čekárny umožňují sestře a lékaři rozlišit akutní a objednané pacienty, sestra už nemusí běhat do čekárny pokaždé, když se ozve bouchnutí dveří. Veškeré rozhovory probíhají v soukromí v ordinaci a ne v čekárně či na chodbě. Všichni mají větší komfort než za starého systému. Nový systém přináší zdravotnickému personálu klid na práci a pacientům pohodlí. Průzkumy ukázaly, že se zvýšila produktivita práce a zkrátila se doba čekání. Systém umožňuje navolit více důvodů návštěvy a také dává prostor pro informace pro pacienty. Dozvědí se, kdy má lékař dovolenou či, kdo ho bude zastupovat. Už žádné papírky se vzkazy připíchnuté na dveře ordinace!