Praha (Pressweb) - Slovo digitalizace nás provází v posledních dvaceti letech na každém kroku. Digitalizuje se vysílání rozhlasu a televize, digitalizují se archivy písemností, digitalizací prošla většina naší komunikace, kdy digitální systémy nahradily analogové telefony a elektronická digitální pošta doplnila poštu klasickou.
Přesto některé „nedigitální“ výdobytky v našem světě zůstaly a dokonce jsme se je naučili vnímat jako něco výjimečného, jako něco navíc. Vzpomeňte si například, jak rádi jste dříve dostávali dopisy. Napsat někomu zprávu totiž znamenalo, že si na Vás někdo vzpomněl, ale i že mu stálo za to vzít papír, sepsat dopis, sehnat obálku, nalepit známku a dojít k poštovní schránce.
Některé příjemné věci z naší minulosti se tak dnes stávají pomalu luxusem. Jednou z oblastí, kde se například klasická pošta drží, jsou novoroční přání. Ano, je možností nechat si v grafickém programu vyrobit novoročenku a jedním kliknutím ji odeslat na všechny adresy v seznamu.
Ale i u novoročenky platí, že je zcela jiný pocit rozkliknout došlou zprávu, krátce prohlédnout a nechat ležet kdesi mezi stovkami mailů a jiný pocit je dostat obálku, otevřít ji a vyndat novoročenku klasickou.
Novoročenky jsou od toho, abyste dali najevo svému okolí, že Vám na něm záleží. Papírová novoročenka, které svého odesilatele připomíná fyzicky na stole, je pro tento účel daleko vhodnější než elektronická zpráva, která zůstane zasunutá někde v digitálním archivu.
Chcete-li na své přátele a především na obchodní partnery skutečně udělat dojem, a připomenout jim, že Vám na nich záleží vyberte si z naší bohaté nabídky novoročenek. Nabízíme Vám novoročenky všeho druhu a provedení a jsme otevřeni i Vašim vlastním návrhům tak, aby novoročenka splnila nejen společenskou povinnost, ale především svůj původní smysl. A o to jde.