Jak na podnikání, chcete-li provozovat e-shop? Trochu vám napovíme!

Zadavatel: Topranker.cz s.r.o. | 12.7.2018 | Obchod, e-commerce

Jak na podnikání, je-li vaším snem založení vlastního e-shopu? Pro jeho provozování si v první řadě musíte obstarat živnostenské oprávnění a také registraci na správě sociálního zabezpečení i u zdravotní pojišťovny. Týká se vás to i tehdy, když jste někde v zaměstnaneckém poměru a e-shop hodláte provozovat souběžně s tím.

Jak na podnikání? Nechte si poradit!

Samotné vybudování internetového obchodu nechte raději specialistům, se kterými ovšem můžete průběžně konzultovat nejrůznější parametry a detaily, aby výsledek co nejvíce odpovídal vašim původním představám. Vytvoření kvalitního e-shopu svépomocí, jen za využití nějaké pronajaté platformy, nemusí vždy dopadnout nejlépe a tak se mu raději vyhněte.

Nezapomeňte také na to, že si musíte zajistit potřebné finance pro rozjezd vašeho projektu, pokud tedy nejste náhodou v situaci, kdy si vystačíte s vlastními nebo rodinnými úsporami.

Na názvu i volbě domény si dejte záležet

Srozumitelný, dobře vyslovitelný a přitom poutavý název by měl co nejlépe odpovídat sortimentu, který hodláte nabízet. Je zkrátka velice důležitým prvkem vašeho byznysu a může už od samotného počátku značně ovlivnit to, zda uspějete či nikoliv. Výběru vhodné domény, která by se měla zvolenému názvu co nejvíce blížit, věnujte také dostatek času a úsilí, vyplatí se to!

Co na vašem webu rozhodně nesmí chybět?

Pomineme-li takovou samozřejmost, jakou je sortiment, nezapomeňte také na viditelné umístění následujících informací:

A) Identifikačních údajů (jméno, IČ, DIČ atd.).

B) Srozumitelných obchodních podmínek.

C) Jednoduchého reklamačního řádu.

Nezapomeňte, že se z vás stane správce osobních údajů!

Jako provozovatel e-shopu budete nakládat s osobními údaji vašich zákazníků a je proto vaší povinností řídit se „Obecným nařízením na ochranu osobních údajů“ (GDPR), které nedávno vstoupilo v platnost. Rozhodně to neberte na lehkou váhu, protože pokuty při nedodržení tohoto nařízení mohou být značné.

Propagace se vám zpravidla vyplatí

Neopomeňte také investovat přiměřenou částku do propagace vašeho internetového obchodu. Dobře zvolená reklama může zvednout návštěvnost vašeho webu a v konečném důsledku tak přispět i k růstu prodeje zboží. Nechte opět nějakého odborníka, aby tzv. optimalizoval váš web pro vyhledávače, a zaplatit si můžete i registraci do některého z katalogových portálů. Výsledky se jistě dostaví.

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Topranker.cz s.r.o.
Pod pekárnami 245/10
190 00 Praha 9
Česká republika
info@topranker.cz
Tel: +420 775 060 843