Praha (Pressweb) - Nejlepší bude zvolit někoho, kdo je Google Partner. Agentura, nebo jednotlivec. Máte tak jistotu, že Váš PPC specialista bude kvalifikovaný, že se již nějakou dobu o účty stará a utrácí v nich efektivně nemalé peníze. Máte jistotu, že bude v účtu aktivní, protože jinak by ztratil status Partnera. Navíc jako Google Partner má přístup ke školením, novinkám a beta verzím.
Zcela klíčové je pro Vás mít přístup do vlastního účtu. A to i v případě, že s AdWords účtem pracovat vůbec neumíte. Tvrdí Vám agentura, že na účtu tvrdě dře každý den? Jednoduše to můžete ověřit v historii účtu, kde se každá změna zaznamenává…důvěřuj ale prověřuj J
Účet by se měl každý měsíc někam posouvat, nebo alespoň by se o to měl někdo snažit J , dělat A/B testy, experimenty. Jendou za měsíc je dobré se nad reportem sejít a probrat to, co se udělalo a hlavně jaký to mělo výsledek. V online světě je skoro vše měřitelné, tudíž je dobré se poučit z chyb.
Jako Google Partner nabízím 2000,- Kč zdarma pro nové účty www.ppckonzultant.com nebo mě najdete na portálu nezávislých profesionálů www.navolnenoze.cz/prezentace/ondrej-zicha
Google mě uznal jako certifikovaného profesionála AdWords, což znamená, že jsem složil několik zkoušek, které hodnotí mé odborné znalosti daného produktu. Jsem kvalifikovaný, abych vám pomocí služby Google AdWords a dalších online účtů pomáhal rozvíjet Vaše podnikání na internetu.