Praha (Pressweb) - V dnešní době funguje v Česku již tisícovky online obchodů. Pokud je eshop menších rozměrů a nemá až tolik objednávek, tak neřeší problémy jako je například skladování, balení nebo přeprava. Problém nastává tehdy, když se eshop pořádně rozjede a nestíhá řešit přibývajícím výzvy v logistice.
Fulfillment je chápán jako distribuce zboží (v balících, obálkách, na paletách) koncovému zákazníkovi třetí stranou (poskytovatelem služeb). V podstatě znamená kompletní proces outsourcingu logistiky od okamžiku prodeje až po jeho doručení zákazníkovi.
Služba je určena pro firmy, které pracují s fyzickým zbožím. Jde zejména o eshopy, zásilkové prodeje, exportéry, importéry, výrobní společnosti, náhradní díly, reklamní materiály, spotřební materiál a pod.
Proces fulfillmentu zahrnuje následující činnosti:
- Sklad pro eshop. Zboží prodejce chodí k poskytovateli na sklad, kde se zaeviduje a skladuje. Za skladování prodejce zaplatí pouze tolik, kolik má zboží za daný měsíc.
- Obdržení objednávky prodejce od kupujícího a následné přeposlání dané objednávky k vyřízení poskytovateli služby. Picking - nalezení objednaného zboží ve skladu. Packing - balení, kompletace a vychystání daného zboží, jakož i příslušných dokumentů.
- Doručení zboží (kurýr, pošta, osobní odběr) kupujícímu. Dobírka přijde přímo na účet prodejce.
Toto všechno není sen, toto je fulfillment - účinné logistické řešení 21. století dostupné i pro české eshopy. Pokud tedy vlastníte malý eshop, a nechcete zbytečně platit za vlastní sklad a dopravu, tak neváhejte a využijte službu dobrysklad.cz
Klienti této firmy jsou většinou maminky na mateřské nebo pracující muži, kteří mají eshop jako koníček (speciální sortiment). Tato firma se snažím poskytovat tyto služby co nejjednodušeji a nejsrozumitelněji, proto mají jednu cenu za balíček a doručovací služby řešíme za eshop. To vše nabízí logistika pro eshop.