Stilago s kampaní v metru

on-line módní klub propaguje nově mimo on-line prostor
Zadavatel: BON Media, s.r.o. | 11.8.2014 | Média, marketing
Autor fotografie:
BON Media

Praha (Pressweb) - Studio Moderna Fashion Group, provozovatel módních on-line a katalogových prodejen s módou a doplňky pod hlavičkou Stilago, rozšiřuje reklamní aktivity v České republice. Doposud plynuly reklamní rozpočty především do on-line marketingu, projektové PR a nárazové inzerce. V srpnu se nově rozbíhá kampaň ve vagonech pražského metra, ale je také plánováno opakování úspěšných promoakcí v ulicích na šíření katalogu podzim – zima 2014. Dochází tak na základě konsolidace stávajících prodejních konceptů, a také díky investici nového německého investora společnosti Klingel.

V současné době patří do portfolia skupiny privátní on-line klub Stilago a internetové módní obchody Stilago Fashion Mall, Stil2go a katalogový prodej Style by Stilago. „Každý z těchto prodejních kanálů má vlastní koncept, který je přizpůsoben nákupním zvyklostem klíčových cílových skupin. S tím souvisí také využívané komunikační nástroje a aktivity,“ přibližuje komunikační strategii Natálie Špiříková, Country manažer společnosti Studio Moderna Fashion Group ČR. On-line módní klub a outletový Stil2go využívá především on-line marketingových kampaní jako je PPC a bannerová reklama, v případě módního obchodního domu (mall) se nasazuje impulzivní tisková reklama v dámských titulech. Katalogy jsou promovány a rozšiřovány také prostřednictvím promokampaní v ulicích (promotéři a Walkingboard) nebo jako příbal společenských časopisů. Všechny prodejní koncepty jsou prezentovány v rámci PR aktivit.

Public Relations, podporu prodeje a mediální zastoupení zajišťuje již od roku 2010 společnost BON Media.

Rodina Stilago

Společnost Stilago spolupracuje s víc než 500 módními značkami a dodavateli. Většinu z nich tvoří výrobci ze západoevropských států, zejména z Německa, Francie, Skandinávie, Itálie a Španělska. Ve svém sortimentu se zaměřuje zejména na módní oblečení, obuv, šperky a kabelky světových značek, ale také doplňky pro domácnost a životní styl.

Stilago bylo založeno v říjnu 2010 jako nákupní on-line klub a ještě v témže roce vstoupilo na český trh. Dnes působí již ve čtrnácti zemích regionu střední a východní Evropy, kde 4 miliony registrovaných členů nakupují z denně aktualizované nabídky s až 80% slevami oproti standardním cenám v kamenných obchodech.

Stilago Fashion Mall nabízí širokou paletu aktuálních sezónních kolekcí od dodavatelů z celé Evropy, jako jsou Desigual, Lisca, La Redoute, Nelly, Authentic, Southpole, Tom Tailor nebo Adidas. Jedná se o kategorizovaný katalogový obchod bez nutnosti předchozí registrace.

Stil2go je obchod s limitovanou nabídkou posledních značkových produktů z ukončených kampaní privátního klubu, které jsou nabízeny s vysokou slevou.

Katalogový prodej Style by Stilago nejmladší prodejní kanál značkové módy z celého světa, který rozšiřuje stávající prodejní koncepty. Katalog vychází 3 – 4 ročně a věnuje se převážně dámské módě a doplňkům značek Heine, Ellos a dalším originálním značkám.

Témata: Móda, on-line, fashion, Stilago, on-line klub, reklama, metro | Region: ČR

Redakční poznámka: Za pravdivost obsahu odpovídají zadavatelé jednotlivých článků.

Zadavatel:

BON Media, s.r.o.

Sokolovská 55/81
186 00 Praha 8
Obrázek uživatele BON Media
Komunikačně kreativní agentura s velkými nápady.
BON Media, s.r.o.
Sokolovská 55/81
186 00 Praha 8
Česká republika
info@bonmedia.cz
Tel: +420 731 155 047