Praha (Pressweb) - Také jste zažili hádku v čekárně u lékaře? Kdo by se divil? Jakmile je v čekárně hodně lidí, málokdo si pamatuje, kdy má přijít na řadu. A navíc jsou lidé, kteří předbíhají a přesvědčují sestru, že oni mají nejdůležitější problém. A lékař má pracovat v klidné atmosféře, a ne aby se staral o rozmíšky mezi pacienty. Jsou ale zařízení, které do organizace čekárny vnesou pořádek a klid. Jsou to například čekárnové systémy SEIVA. Jde o elektronický systém, který eviduje pacienty podle příchodu a účelu, a umožňuje zdravotnickému personálu práci lépe organizovat,
Čekárnové systémy SEIVA. Proč už nebyly dříve?
Pacienti, kteří už zažili čekárnové systémy SEIVA, se často diví, proč se podobné zařízení neobjevilo dříve. Na vyzvání sestry čekají v klidu, nemusí už hlídat příchod každého pacienta a sledovat frontu před sebou. Virtuální frontu pacientů čekárnové systémy SEIVA zobrazují na displeji u sestry a ta se rozhoduje, koho má zavolat k lékaři. Na svém počítači přesně vidí jméno pacienta, účel návštěvy, číslo karty pojištěnce, případně číslo občanského průkazu. V klidu připraví podklady pro lékaře a nemůže se stát, že by na některého pacienta zapomněla.
Systém šetří čas a poskytuje komfort
A jak čekárnové systémy SEIVA fungují? Základem je čtecí zařízení s displejem, kde příchozí pacient označí účel návštěvy a vloží kartu pojištěnce, případně občanský průkaz. Údaje se bezdrátově přenesou na počítač u sestry, která má možnost si pacienty uspořádat do virtuální fronty a připravit podklady pro lékaře. Už nemusí běhat do čekárny, vybírat kartičky a hlídat, koho vzít nejdříve. Na svém počítači přesně ví, kdo přišel jen za ní, například na injekci, nebo za lékařem na vyšetření. Systém zdravotnickému personálu šetří čas a je komfortní pro pacienty.