Praha (Pressweb) - I v této oblasti se ale přichází nové trendy, které stojí za to využít. Patří mezi ně i služba „Co na srdci, to na obálce“ českého nakladatelství Helma 365, které se specializuje právě na výrobu kalendářů a diářů. Nově lze díky laminátovému povrchu využít celou plochu desek diáře k originálnímu vyjádření toho, co chcete svým klientům sdělit.
Originální design
Nejdůležitějším reklamním prvkem diáře jsou jeho desky. Obvykle je možné vybírat pouze jejich barvu, materiál, vzhled letopočtu a nechat na ně vyrazit firemní logo. Reklamní text nebo obrázek je pak vložen jako samostatná stránka do bloku diáře. Využití laminátových desek ale umožňuje mnohem více. Celé desky diáře lze vyrobit přesně podle představ, ať už jsou jakékoliv. Individuální a originální design klienty zaujme a umožní vaší firmě vyjádření, které nezůstane skryto uvnitř zavřeného diáře.
Moderní technologie
Vše je přitom jednoduché a znamená minimální náklady, takový diář dokonce vyjde levněji než klasická varianta. Váš obrázek, případně text bude celoplošně vytištěn na desky diáře, bloku nebo záznamníku a následně zalaminován. Je možné volit i z několika variant struktury povrchu. Lamino materiál ve spojení s moderní technologií výroby tak přináší velké možnosti.
Nakladatelství Helma 365 je tradičním českým výrobcem kalendářů a diářů vysoké kvality. Vyrábí produkty pro maloobchod a nabízí také reklamní služby jako například přítisky, ražby loga a výrobu reklamních předmětů na klíč. Sem patří i nabídka nové služby „Co na srdci, to na obálce“. Kvalitní a trendy lamino diáře jsou velmi zajímavou variantou, která rozhodně stojí za pozornost.