Praha (Pressweb) - Znáte je přece z bank a pošt. Mají tam systémy, které umožňují organizovat návštěvníky. Podle účelu návštěvy jim elektronické zařízení přidělí číslo a příslušnou přepážku pak návštěvník po určité době uvidí na přehledném displeji. Už se nemusí ptát personálu, kdy přijde na řadu, nebo čekat hodiny, až si ho všimnou. Pro ordinace jsou určeny tzv. čekárnové systémy – výhody jsou zřejmé. Sestra a lékař přesně vědí, kdo přišel a za jakým účelem. Pacient u elektronického zařízení nechá načíst svoji kartu pojištěnce, přidá účel návštěvy. Jde například jen za sestrou na injekci, nebo vyžaduje vyšetření svého stavu.
Čekárnové systémy – výhody pro personál i pacienty
Čekárnové systémy – výhody jsou nejen pro zdravotnický personál, ale také pro pacienty. Nemocný člověk s horečkou jen těžko může sledovat, kdy přijde na řadu, má sám co dělat se sebou. Díky číslu průkazu pojištěnce může sestra rychle a včas připravit podklady pro lékaře. Může také měnit pořadí, podle vážnosti případů. Elektronický systém jí ulehčí a zjednoduší práci. Dříve musela neustále vstávat od stolu, otevírat dveře a vyvolávat pacienty. Tomuto předpotopnímu způsobu práce může dát vale. Čekárnové systémy - výhody snadno kompenzují pořizovací náklady.
Čekárnový systém sdělí i důležité informace
Čekárnové systémy – výhody jsou i ve snížení stresu a napětí v ambulanci. Sestra i lékař se mohou snadno připravit na nenadálou návštěvu, například na pacienta bez průkazu pojištěnce, pracovníka pošty, policistu. I s tím si čekárnový systém poradí. Prostřednictvím displeje může lékař své pacienty také informovat, kdy bude mít dovolenou a kdo ho na určitý čas nahradí. Už není třeba na dveře ordinaci vylepovat různé výzvy a informace. Sestry si tyto systémy zamilují, na PC vidí „frontu“ čekajících, pacienta snadno vyhledají ve své databázi.