Praha (Pressweb) - Pořádání akcí pro firmu se prostě nevyhnete, na vlastní pěst je to ovšem nadlidský úkol.
V případě deseti zaměstnanců to problém nebude, ale s vyšším počtem se zvyšují nároky na organizaci. Je hezké, když vše potřebné zařídí sekretářka nebo jiný pracovník, ale ti mají většinou svou práci. Na firemní akce je třeba najmout si profesionály.
To máte vymyslet program, zajistit prostory, sehnat technické vybavení, domluvit občerstvení, všechno fyzicky nachystat. Agentury tohle řeší dnes a denně, mají kreativní nápady na tematické akce, ví, kam se chodí na teambuilding, umí pozvednout událost minimálně o level výše.
Co všechno se dá považovat za firemní akci?
Společnosti, které se zabývají přípravou firemních akcí, mají zpravidla zkušenosti se širokou škálou událostí. Mezi ty klasické patří dny otevřených dveří a plesy, do obchodních můžeme zařadit kongresy či snídaně s novináři. Speciální kategorii tvoří teambuilding a incentivní programy za odměnu pro nejlepší zaměstnance/věrné zákazníky. To všechno lze svým způsobem považovat za firemní eventy a to všechno je schopná agentura vymyslet za vás.
Proč platit agenturu, když to můžu vymyslet sám?
Upřímně naplánovat ples, obvolat a domluvit vše důležité zvládne nakonec každý. Otázkou však zůstává, jak se mu to povede? Napadlo by vás zařídit na firemní večírek skákací boty nebo si na vánoční party zahrát videostop? Pravděpodobně ne.
Agenturu se vyplatí objednat ze dvou důvodů:
- čas
- kreativita
Agentury ví, jak to chodí, mají za sebou desítky nebo stovky podobných událostí. Mají dokonce zkušenosti s tím, co mělo největší úspěch. A hlavně vymýšlet akce je jejich primárním úkolem, neberou to jen jako vedlejší činnost, jak by to dopadlo u vás.