Praha (Pressweb) - Pro regionálně významného výrobce lahůdek a studené kuchyně, společnost Frencl, s.r.o. byly v letošním roce navrženy, graficky zpracovány a vytištěny sendvičové etikety na aspikový závitek. S využitím netradičního typu etiket tak byl získán prostor pro umístění všech povinných textů, aniž by byla eliminována designová část etikety, která má zaujmout a motivovat k nákupu. Možná toto řešení může být inspirací i pro Váš obal…
Z klasické etikety nebrandovaných obalů, která má zaujmout svojí originalitou a vybídnout k prvnímu nákupu, případně usnadnit opakovaný nákup, se tak v řadě případů stává unifikovaná, nic neříkající směsice textu, doplněná maximálně logem společnosti a lehce zvýrazněným názvem výrobku.
Sendvičová etiketa dá výrobcům dostatek prostoru!
Aspikový závitek společnosti Frencl, patří mezi oblíbené produkty této společnosti. Prodává se v průhledných vaničkách se zaobleným dnem a víčkem o rozměru 110x50 mm. Na tento obal bylo nutné umístit přibližně 1800 znaků.
Najít vhodné řešení nebylo vůbec snadné. Agentura M-Age Marketing pro ně vytvořila ideální řešení, díky kterému zákazník vidí, co kupuje, a ještě si může v pohodě přečíst složení výrobku. A to vše díky sendvičové etiketě.
Výsledek, který se dostal na regály, tak stojí za to. Na první pohled čistý obal, který plně využívá čisté linie kelímku a nabízí zákazníkovi maximální náhled na chutný produkt.
Tato zakázka ukázala, že i při velmi limitovaném prostoru pro umístění etiket, lze navrhnout atraktivní obalový design, který osloví zákazníky a podpoří image značky. Díky této technologii si toto může dovolit i malý lokální výrobce, který řeší nedostatek místa různými visačkami a dalšími nesmyslnými textovými přebaly.