Litomyšl (Pressweb) - Spisovna Litomyšl, držitelka koncese pro výkon spisové služby si Vám dovoluje nabídnout několik odborných služeb, které Vám mohou pomoci při řešení ukládání dokumentů, které zabírají ve firmě spoustu místa, a manipulace s nimi odvádí vaše zaměstnance nebo i Vás od odborné práce.
Nabízíme provádění úkonů spisové služby bez odvážení a manipulaci s dokumenty mimo prostory Vaší firmy. V případě skartace dokumentů s prošlou skartační lhůtou provádíme tuto pomocí vlastní kancelářské techniky.
Pokud nemáte ve firmě odborného pracovníka pověřeného vedením spisovny, nabízíme také jednorázové uspořádání firemních dokumentů v souladu s platnou legislativou a vytvoření firemního spisového řádu a skartačního plánu.
Spisovna Litomyšl má i vlastní ukládací prostory, ve kterých můžete firemní dokumenty odložit a uvolnit si tak své prostorové kapacity.
Výsledkem je zavedení funkčního systému se 100% jistotou, že uschováte to co je ze zákona potřeba a následně víte, kde se který dokument nachází.
Ceny:
uspořádání firemní spisovny, případně její založení
- cena dohodou po posouzení původního stavu dokumentace a požadovaných služeb
skartace včetně vyhotovení skartačního protokolu
- 500,- Kč za 1 bm (běžný metr) dokumentů;
větší množství cena dohodou
uložení dokumentů ve spisovně – 1,- Kč za 1 bm / 1 den
V případě zájmu prosím volejte na tel. č.: 737 48 59 84 nebo můžete využít e-mailu spisovna@unet.cz. Podrobnější informace na www.spisovna-litomysl.cz.
Za Spisovnu Litomyšl Mgr. Renata Pechancová, odpovědná osoba.
Nechte si papíry přerůst přes hlavu.
Lze to řešit i jinak.