Praha (Pressweb) - Je to kvalita nabízených služeb, oboustranná důvěra, výnosy atd. Jistou a stále větší roli sehrávají benefity a dárky, které dostává partner jakoby bokem mimo obchodní vztah. Pro partnera jsou známkou toho, jak si ho druhá strana váží. Na vzhledu a druhu reklamních předmětů záleží. Jaké jsou vhodné a jakou podobu by měly mít?
Je třeba se odlišit
Při volbě reklamních předmětů stojí na prvním místě originalita, která firmu odliší od konkurence. Tužky, otvíráky, přívěsky a diáře jsou klasikou, kterou rozdává každý. I v případě těchto drobností je třeba přemýšlet nad designem. Je lepší volit výrazné barvy a potisky, aby bylo na první pohled znát, že se jedná právě o danou firmu.
Netradiční dárky zvyšují šanci na úspěch
Dalším důležitém kritériem je nápaditost. Čím nápaditější a netradičnější reklamní předměty jsou, tím více zvyšuje šance na úspěch. Není tedy radno se držet při zemi. Pro významné obchodní partnery je nezbytně nutné volit nápaditější předměty. Může to být například závěsné houpací lehátko s velkým vyšitým logem firmy, termoska zdobená metodou gavírování, stylová souprava keramických hrnků na espreso s motivy výrobků firmy atd.
Právo volby by nemělo chybět
Podceněna nesmí být ani samotná strategie rozdávání reklamních předmětů. Není dobré s nimi zbytečně plýtvat ani šetřit. Na veřejnosti je dobré rozdávat drobné dárky, pro velké obchodní partnery se nehodí. Těm je dobré dát možnost volby – například vybrat si ze tří a více variant. Určitě se nevyplácí, když se dárky rozdávají jen u příležitosti Vánoc. Vyplácí se vědět, kdy mají obchodní partneři narozeniny či výročí vzniku firmy. I k těmto příležitostem je vhodné darovat větší reklamní předměty.
Výrobou originálních reklamních předmětů se zabývá společnost iMi Partner, a.s. Více informací na www.imi.cz