České Budějovice (Pressweb) - Podle cenového srovnavače Heuréka patří e-shop Vše pro farmu ke špičce chovatelských obchodů. Doporučilo by ho 99 % ověřených zákazníků, kteří na Heuréce zanechali více než 800 recenzí.
Internetové obchody, to je vysoce konkurenční prostředí. Platí to i o chovatelských potřebách nebo pomůckách pro jezdce na koni. Prosadit se zde, udržet se a ještě růst, to není samo sebou. Ve společnosti Kamír&Co., provozovateli eshopu Vše pro farmu, na to jdou už od začátku stejnou cestou.
Prodávají zboží, kterému věří a rozumějí, mají chytrou skladovou politiku, disponují odborně školenými zaměstnanci. A navíc se v chovatelském a zemědělském oboru pohybují přes 20 let. Všechny tyto ingredience se na spokojenosti zákazníků musí zákonitě projevit.
Portál Heuréka je dobrou pomůckou, jak spokojenost klientů s e-shopem změřit. Dovoluje napsat recenzi jen těm uživatelům, kteří v obchodě prokazatelně nakoupili. Eliminuje tak falešné recenze, které by si prodejci psali sami (nebo negativní recenze mezi konkurenty).
Podle recenzí, které na serveru zanechali zákazníci obchodu Vše pro farmu, je spokojeno 99 % z nich. Vidíme také, že si pochvalují odbornost prodejců, kteří vždy dobře poradí. Zboží dorazí v průměru za dva dny, 100 % zboží pak najde svého nového majitele do 10 dnů.
V oblasti obchodů s potřebami pro chov hospodářských zvířat se takové hodnocení často nevidí. Snad je to tím, že Vše pro farmu je konzistentní ve svých krocích a neustupuje diktátu marketingových triků. Nikdy zde nenajdete slevové akce, vycházející z nereálné původní ceny produktu, nebo výpis ležáků pod hlavičkou „Nejprodávanější zboží“. Potvrzuje se tak pořekadlo, že s poctivostí se dojde nejdál.
Díky množství kladných hodnocení dostal e-shop Vše pro farmu prestižní certifikát „Zlaté Ověřeno zákazníky“. Je to pochvala, ale zároveň závazek. Důvěra zákazníků je odměna, pro kterou se musí pracovat každý den.