V České republice snad neexistuje jediný obor, u kterého by si nemohli odborníci stěžovat na stejnou věc. Tou je u nás papírování a byrokracie, která je opravdu složitá. Nejen pro finanční úřad, ale také pro živnostenský úřad a další instituce, musíte neustále schovávat spoustu dokumentů.
Kolem větších nemovitostí, typicky například kolem činžovních domů, se v průběhu času nasbírá velké množství dokumentů. Správa nemovitostí naší realitní kanceláře, vám pomůže neztratit se v dokumentech. Připravíme nejen kompletní daně, ale také se postaráme o evidenci smluv, jejich aktuálnost a spoustu dalších úkolů.
Správa nemovitostí v Praze a okolí
Ať už jste developer, majitel nemovitosti či investor, tak pro vás určitě pojem správa nemovitostí Praha není ničím novým. Jedná se o službu, kterou poskytují realitní kanceláře svým klientům. Hlavním úkolem této služby je minimalizovat rizika a zátěž majitelů nemovitosti tak, aby pro ně bylo pronajímání mnohem příjemnější. Za paušální poplatek se tak zbavíte ohromné spousty obtíží, které by vás jinak mohly trápit.
Kdo se o nemovitosti stará?
Naše realitní kancelář happyhouserentals.com není plná pouze makléřů, ale pracuje pro nás spousta dalších oborů. Pokud chceme nabízet opravdu komplexní službu, jakou správa nemovitostí bezesporu je, musíme disponovat dostatkem personálu a kontaktů.
O finanční záležitosti vaší nemovitosti se tak postarají kvalifikovaní pracovníci v účetnictví a ekonomice. Ekonomové se starají o neustálou aktuálnost smluv, stanovení správných podmínek a důležitých podkladů pro pronajímání nemovitosti. Účetní pak mají za úkol hlídání plateb, jejich spojování, vybírání a průběžné připravování daní ročně, a v případě plátců DPH pochopitelně i čtvrtletně.