Praha (Pressweb) - Také jste museli zcela změnit organizaci v ambulanci při styku s pacienty? Ale pořád to není ono, protože sestra musí vyvolávat pacienty, chodí z ordinace do čekárny a to práci jenom zdržuje. Teď je ideální čas na změnu a tou jsou čekárnové systémy. Umožňují to, po čem voláte. Pacient nemusí běhat k sestře, když vyjde z ordinace a hlásit ji, proč přišel. To všechno za něj obstará počítačový program. Pacienti mohou dodržovat odstup od ostatních a také sestra omezí kontakty s nimi. Přesto o všem ví a systém jí seřadí pacienty podle důležitosti do virtuální fronty. Dozví se, kdo přišel jenom za ní, a kdo za lékařem.
Čekárnové systémy nevyžadují stavební úpravy
Nejsou čekárnové systémy drahé? Nebude nutné znovu natahat elektrické vedení? A co v případě, že čekárna je ve starém domě? Žádný problém. Tyto systémy pracují bezdrátově, stačí jen instalovat chytrou skříňku do čekárny a nahrát příslušný program do PC lékaře a sestry. A jak čekárnové systémy fungují? Ovládání je jednoduché. Pacient přijde do čekárny, vloží svoji kartu pojištěnce do příslušné šachty a na displeji vyťuká účel své návštěvy. Než stačí přístroj vrátit kartičku majiteli, sestra už ví, proč návštěvník přišel.
Díky nové změně v čekárně mají pacienti i lékař větší klid
Výrobci těchto zařízení si ověřovali, zda se opravdu ušetří čas jen díky tomu, že se změní organizace v čekárně. Ukázalo se, že čekárnové systémy zvyšují produktivitu práce a zkracují čekací dobu. Mají i další efekt. Průzkum ukázal, že pacienti se cítí více v klidu, když nemusí být neustále v pozoru, aby nepropásli sestru, když vkročí do čekárny. Systém umí rozlišit, i když návštěvník nepřišel na vyšetření, ale jen opravit vodovodní vedení nebo s poštou. Lékař může pomocí čekárnových systémů oznámit na displeji, kdy bude ordinace zavřená kvůli dovolené nebo jiné informace.